PS2 av/på knapp trenges

Bare lurte på om noen tilfeldigvis skulle ha en død ps2 liggende som kan avse av/på knappen da min er røket.
Kan sikkert gi n liten slant for den.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hva er egentlig greia med den av og på-knappen? Den er plassert bakpå maskinen, til fordel for den reset/power-knappen. Hva er fordelen med at PS2-en står i standby, du kan jo ikke skru den på fra avstand uansett?

Tror ikke at det er noen som liker at man må holde inne knappen for å skru maskinen «av» heller. Tullete design.

Takk for meg.

Jeg er faktisk enig, jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så mange knapper, rødt og grønt lys.. bare for å få på dritten. En gang hos kompisen min skrudde jeg bare av maskinen med knappen bak, og da klikket kompisen min. :D

Hvis man vil restarte konsollen, så er det jo greit å bruke den istede for å slå den av og på. for da kan man gjøre det med foten om man er skikklig lat.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Å kunne resette den med foten hadde vært et pluss hvis trade-offen ikke hadde vært å måtte stå framoverbøyd som en idiot i fem sekunder når du skal skru den av.

Ja :D

Men kan hende det er en sikkerhets funksjon mot at den står på i "standby". Wild guess.

K999

Keystone State Of Mind
Tror ikke at Bad Mongo egentligt brydde seg så mye om deres point of view av designet.

Men hvis jeg også må si noe om designet av knappene, så skal jeg bare si at hele PS2 en ser stygg ut.

Takk for meg også!

sheriffen

humre humre
Den kan være grei å ha egentlig, spesielt siden modchippen min har en tendens til å bli gal i transistorene til tider. Men bortsett fra det klarer jeg ikke helt å se nytten av å ha en. Det var sikkert kult i 2000.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har nå tilfeldigvis en busta PS2, så hvis en av/på-knapp kreves, kan jeg sikkert lirke den ut.