PS2, PS1, PC Spill og DVD filmer!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg vil bytte følgende i GC spill!
Jeg har:

PC:
-Max Payne 2
-Grandia 2
-Anarchy Online + The Notum Wars expansion
-Lara Croft Tomb Raider - the Angel of Darkness

PS2:
-Final Fantasy X

PS1:
-Final Fantasy 8 -> [Byttet]
-Breath Of Fire IV-> [Solgt]

DVD:
Anime DVD:
-Macross Plus - The Ultimate edition (Macross plus filmen og episode 1-4 av serien)
-Appleseed (from the creator of Ghost In the Shell!)
**kan også brenne ut DVD-R etter ønske, har 100GB anime på HD **

Hollywood filmer:
-American psyco 2
-It's The Rage
-Full metal Jacket->[byttet]
-Recoil
-Apokolypse nå!
-Final destination->[byttet]
-Metallica - Dark Souls (Dokumentar)
-Pizza King
-Jackie Chan Supercop->[byttet]
-Blade 2
-China Strike Force
-Resident Evil (special edition i et noe mer fancy dvd cover, med mer bonus materiell=)
-Crandle 2 the Grave ->[byttet]
-Mosters Ball
-A knight's Tale
-Angels vandetta

Kom med ønsker da :D bytter bare i GC spill siden jeg snart får meg GC konsoll =)
kom med forslag da! Er villig til å "tape" litt på dette så kom med forslag=)

(har du en GC konsoll å selge så er jeg intrs i å kjøpe HER!)
post en Reply eller PM meg hvis du lurer på noe!

alle spillene er i brukbar stand og jeg garanterer at de funker :) (har sett noen misfornøyde byttere her som får ubrukelige spill i posten.. :tommelned: )

Jeg holder forresten til i tønsberg (i vestfold) hvis noen evnt bor i nærheten og vil komme å se hva de vil bytte til seg=) kan jo også selge dette da :)

Ok, nå har jeg venta litt.. og jeg trodde faktisk at noen kom til å si (på kødd eller seriøst..) "du vil ikke bytte alt mot 2 spill da??"

For jeg går med på det! :blunk:

men hvis ingen er intrs så er det jo håpløst.. :svette:

Er FFX med bonus disc? Og det er PAL og ikke platinum?
Det er en PAL version av Final Fantasy X ja! når det først kom til Norge så solgte de det med en bonus DVD.

Apokolypse nå! er det Redux versionen?

Og kor mykje cash skal du ha for Breath Of Fire?
Vel.. er ikke sikker, det står
"en Helt ny version av et mesterverk"
"This is the end" øverst forran på coveret og filmen er 194min lang. over 3 timer;)

100,- for BoF spillet? har ikke brukt det :D

Er FF8 Platinum eller er det orginalt?
Det er PAL versionen ja, kjøpt i norge! er vel bare det orginale :)

Neinei, det han spør om, er om FF VIII er originalt eller platinum. Platinum er en spesialversjon av spillet som kommer ut om det er solgt mye. Mange mener at disse er mindre verdt enn original spillene, og vil derfor ha originale.

Og tilbake til mitt spørsmål; Er bonus DVDen med? Isåfall, vil du bytte mot Eternal Darkness: Sanity's Requim (genialt survival-horror spill)?

Apokolypse nå! er det Redux versionen?

Og kor mykje cash skal du ha for Breath Of Fire?
Vel.. er ikke sikker, det står
"en Helt ny version av et mesterverk"
"This is the end" øverst forran på coveret og filmen er 194min lang. over 3 timer;)

100,- for BoF spillet? har ikke brukt det :D
Ok, da har eg DVDen.

Men 100kr for BOF er ein deal, men eg kjem heim og ca ei veke, kan vi ordne resten da?

Åja! da er jeg med!

JEG HAR BARE ORGINALE SPILL! :D ikke noe platinum ;)

Neinei, det han spør om, er om FF VIII er originalt eller platinum. Platinum er en spesialversjon av spillet som kommer ut om det er solgt mye. Mange mener at disse er mindre verdt enn original spillene, og vil derfor ha originale.

Og tilbake til mitt spørsmål; Er bonus DVDen med? Isåfall, vil du bytte mot Eternal Darkness: Sanity's Requim (genialt survival-horror spill)?
Ja bonus DVD'en er med ;) Og ja det hørtes bra ut, har sett eternal darkness i butikken :) PM meg da vel så blir vi enige om hvordan vi gjør dette ;)

Ok, da har eg DVDen.

Men 100kr for BOF er ein deal, men eg kjem heim og ca ei veke, kan vi ordne resten da?
Ja da har vi en deal! ;) send meg en mail eller sms når du kommer hjem (roy_nor@hotmail.com, 988622606.) så ordner vi resten da!

Opprinnelig skrevet av roy_nor@15.07.2004, 18.39
Åja! da er jeg med!

Ja platinum er sån grå greie sop er nederst på spillene der det står platinum + at det står med grått på siden av spillet. Er du sikker på at du ikke har platinum!?

Opprinnelig skrevet av soppe+16.07.2004, 00.46-->
<!--QuoteBegin-roy_nor
@15.07.2004, 18.39
Åja! da er jeg med!

Ja platinum er sån grå greie sop er nederst på spillene der det står platinum + at det står med grått på siden av spillet. Er du sikker på at du ikke har platinum!?
75598​
[/b]

1. ingen av spillene mine har det grå "trekket" på coverene..
2. alle spillene er kjøpt for FULL pris.. ikke noe 299,- tilbud..
3. hvis du ikke tror meg så er d null problem å sende deg et bilde på mms :D

Opprinnelig skrevet av soppe@16.07.2004, 01.09
Ok, hvor mye skal du ha for spillet?, følger manualer og sånt med?
75603​
Jeg har mest lyst til å bytte det bort da =) men jeg vet ikke hvor mye det er verdt jeg... :) manualen er med ja ;) må nevne at det er noen små sprekker i coveret..

Status
Stengt for ytterligere svar.