PS2/PSOne/GC/PC/GBA spill byttes! + DVD

#21
Om neon har "Animal Crossing (PAL)" med memory card bytter jeg det mot to valgrie PS2 spill, eller noe annet dere selv foreslår. Fant ut at dette ser fett ut... :)
 
#22
Prøver igjen vi... : intrs i å bytte filmene jeg har skrevet ned over og 200,- i IX? Hvis ikke hvor mye skal du ha for spillet? (NOK)..
 
#23
slenger meg på listen over de som er interresert i FF IX jeg...

du bytter ikke i PC spill da?

kan tilby følgende PC Spill:

Devastation

Tribes 2

Gangsters 2

Il-2 Sturmovik denne linken går bare til review av expansion, jeg har orginalen.

Total GTA: gta 1, gta london og gta 2 i en å samme pakke...

Thief: The Dark Project

Freedom Fighters

DOOM 3

Morrowind III: The Elder Scrolls

Morrowind III: BloodMoon Expansion

mange meget bra titler der. noen av linkene har også en video review på siden som er meget nice å titte på. da får du se spillet in action...

alle spillene er mint condition selfølgelig. men gangsters, tribes, sturmovik, thief og total gta er pc best buy/ubisoft exclusive/premier collection/sold out software produkter.

men Doom 3, morrowind 3 samt bloodmoon expansion, freedom fighters og devastation er orginale med alt som følger med som kart å manual osv.

kan godt ta alle best buy spilla i bytte hvis du vil... det vil si gangsters 2, il-2 sturmovik, gta 1, 2 og gta london samt thief og tribes 2 i bytte mot final fantasy 9...

si fra hvis det er noe som interreserer :tommelopp:
 
#24
Jøss, ante ikke at det var så mange som hadde lyst på FFIX. Vel, nå er det kanskje byttet mot roy nor, venter bare på PM tilbake.
 
#25
Jeg er meget interessert i Warcraft 3 Collectors Edition.. Men, jeg har ingen spill jeg har lyst til å bytte. Tar du penger, og i så fall, hvor mye skal du ha?
 
#26
Opprinnelig skrevet av Dai'shan@30.12.2004, 21.10
Jeg er meget interessert i Warcraft 3 Collectors Edition.. Men, jeg har ingen spill jeg har lyst til å bytte. Tar du penger, og i så fall, hvor mye skal du ha?
155883​
Du ser jeg har skrevet at det ikke følger med et spill. Warcraft III skal egentlig følge med i pakken, men det er ødelagt så følger ikke med.
Fortsatt interessert, ey? I så fall er jeg ikke helt sikker på prisen... Vant det i et PC blad, så vet ikke helt enda.
Kommer med pris senere :)
 
#27
Har Final Fantasy Crystal Chronicles og har lyst på Warcraft 3 Collectors Edition. Bare sånn for å skape litt konkuranse på den fronten også. (jeg regner med at det følger med en CD-key som du ikke har delt(?))
 
#28
Opprinnelig skrevet av Freezar@30.12.2004, 21.24
Har Final Fantasy Crystal Chronicles og har lyst på Warcraft 3 Collectors Edition. Bare sånn for å skape litt konkuranse på den fronten også. (jeg regner med at det følger med en CD-key som du ikke har delt(?))
155888​
Som jeg sa i posten over din følger det ikke med selve spillet.
Ellers er jeg veldig intrs. i å bytte mot FF: Crystal Chronicles jeg. :tommelopp:


EDIT: Som en liten trøst for at Warcraft III følger med i pakken, legger jeg oppi Warcraft II i stedet :D

PS: La til noen fler PC spill på lista.
 
#29
Jeg må først og fremst vite om det følger med en CD-key til war3 eller ikke, så, gjør det det?
 
#30
Skal se om jeg finner CD-en. Finner jeg den så, ja, da følger det med CD-key til Warcraft III.
Pluss at du får med Warcraft II og dens CD-key ;)
 
#31
Svarte...
Finner nok ikke det spillet nei... Må ha kastet det ages ago.
Er ikke noe annet spill du kunne tenke deg slang oppi boksen i stedet for a?

EDIT: Boksen er byttet med Freezar.
 
#35
Opprinnelig skrevet av Variabel@31.12.2004, 13.04
FFIX er byttet bort ja.
156160​
Sendte filmene og 100,- kl 10.00 i morres! ;) De burde være framme på mandag håper jeg..! + til deg på brukernes tilbake mld når jeg får spillet!! :tommelopp:
 
#36
Sendte IX i dag også jeg, pakket den enda bedre enn en dassrull klædd roy ;)
Det dukker nok opp til uka.

Har også sendt de andre spillene til andre folk jeg har byttet no med.
 
#37
Har også sendt pakken til deg. Eller pakkene, ble to stk. siden jeg ikke hadde plass til alt oppi ett.
 
#38
Det er flott folkens!

Min mamma tviler alltid på folk når jeg bytter/kjøper/selger ting over nettet, men jeg vet at dere er noen kjernekarer :D
 
#39
Opprinnelig skrevet av Variabel@31.12.2004, 15.08
Det er flott folkens!

Min mamma tviler alltid på folk når jeg bytter/kjøper/selger ting over nettet, men jeg vet at dere er noen kjernekarer :D
156237​
Roy leverer, det skal han ha :tommelopp: .