PS2 runder 100 millioner

Kilik

Lokal moderator
#2
Jepp, da er det nok bare noen uker igjen til den kan kalle seg tidenes mest solgte konsoll. PSX/PSOne har solgt rundt 110 mill. og den rekorden blir nok slått i løpet av julesalget. NES har så vidt jeg husker solgt rundt 60 mill., men deretter har det bare gått nedover for Nintendo (SNES: ca. 40 mill. N64: 30 mill., GC: 20 mill.).

Det mest gledelige for Sony må uansett være å ha solgt nesten 2 milliarder spill. La oss si Sony tjener en 100-lapp pr. spill, så skjønner man at dette er big business...
 
#7
Ja bare å gratulere, tror ikke playstation 3 selger like mange men. Men den kommer sikkert til å selge flere enn XBOX 360.
 
#8
Ja bare å gratulere, tror ikke playstation 3 selger like mange men. Men den kommer sikkert til å selge flere enn XBOX 360.
[/b]
Det vet man aldri :tommelopp:

Grattis til Sony.
 
#9
Hva er det som gjør PS2-en så bra? Jeg har ingen erfaring med den selv, jeg bare spør. Jeg testet Driv3r på PS2 hos en kompis.. Kontrollen var dårlig og det samma var grafikken sammenlignet med Xbox-versjonen..
 
#10
Det som er bra med PS2 er spillene, det er den konsollen med flest spill, og det er den konsollen med flest bra spill. Den har dårligere grafikk en X-Box og GC, men hvem bryr seg? Det er jo gameplay som er viktig.

Og forresten, Driv3r er et patetisk drittspill uansett hvilken konsoll det spilles på, ikke bruk noe slik for å sammenligne konsoller.