PS2 selges muligens

Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
silent hill 3 mot enter the matrix og medal of honor frontline (platinum + at det er kjøpt i polen..) :p
 
#22
du vil heller ha
denne



enn to spill ikke sant ?
pluss at det ene spillet er kjøpt i polen...
 
#24
jau!

deal ?
 
#25
Hmm...
Hvor defekte knapper da? Umulig å styre menyer og skrive meldinger, eller er dem bare litt sløve? Er mobilen ellers i bra stand?
 
#26
en mellomting
men ellers er den helt fin..

edit:jeg drar nå om en time og kommer ikke tilbake før om en uke.
klarer du å vente så lenge?
 
#28
Sorry... Tror nok ikke det. Spillern min virker jo fremdeles. Men hvis den streiker innen du har solgt den, kjøper jeg den nok av deg til en bedre pris.
Har ikke lyst til å betale noe særlig for noe jeg har fra før. Er nok av annet å bruke penger på vettu :)
 
#29
Hehe, det skjønner jeg.
Men si ifra om den begynner å streike ordentlig da. Har hvertfall aldri hatt noen problemer med min.

Eller så kan du muligens få den for 5-600kr :)
 
#30
Ja, det høres ut som en grei pris!
Men så er det jo det at hvis den jeg har nå går i stykker har jeg, som deg, lyst på en silver. Hadde vært deilig med en vifte som ikke laget så mye støy...
Men får se hvor desperat jeg blir når den tar kvelden ;)
 
#32
Ja, ikke sant?!
Så macher den mye bedre til dvd-spilleren som også er sølvfarget ;)
 
#34
Stemmer Dante, har også sølvfarget DVD spiller og også TV`n er er en sølvfarget Sony Trinitron Widescreen :)


Maskinen har modellnr: SCPH-39004
 
#35
Selger eller bytter du ting separat? Er interresert i Spiderman 2...
 
#36
Tja, jeg kan gi deg 600,- for maskina hvis du er villig til å selge den. Nå er det jo etterhvert blitt en del som er interessert i spillene også så du blir muligens kvitt det aller meste.
 
#37
For bare maskinen?

Joda, det vel en deal det.
Hvor er det du kommer fra? Eller så blir det fort 100kr for en norgespakke.
 
#38
Noen her som vil kjøpe Silent Hill 1, 2 eller 3?

2`rn er special Edition med kult pappcover og ekstra DVD.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.