PS2-spill selges!

#21
Eller ikke?
Fordi 450 + porto er mye billigere? Det er tross alt snakk om 100% perfekte spill, med moneyback guarantee.
Men om du ikke er interessert i det har jeg en annen som er interessert i Final Fantasy X som er villig til å betale det jeg mener det minst er verd.
Men vil heller selge til deg siden du da vil kjøpe 2 spill i ett.
Your decision, but do it fast!
 
#25
Neh, har fått kjøpt et forseglet FFX (med dvd'en) for 150.- her på forumet. Skulle mest bare høre hva du skulle ha for det, siden det er så nytt.
 
#30
Jeg kan også bytte ETT av spilla (unntak; FF og MGS) mot et orginalt, pent, perfekt Silent Hill 1 (ikke platinum), Silent Hill 2: Directors Cut ellerno (kom vel kun i platinum), Silent Hill 2 (Platinum, om dette ikke er samme som forrige spill), Onimusha: Warlords eller Onimusha 2 (platinum eller vanlig).
Eventuelt: noen av Legacy of Kain-spilla (Soul Reaver 1 og 2, BO og 2, Defiance) i platinum-versjon. Soul Reaver (PS1) har også et cover med gule og svarte striper på som jeg også er interessert i.
Alle versjoner som er ulik (kun rent kosmetisk) fra de orginale versjonene av spilla er jeg interessert i!
 
#33
Er intrs i DMC 1 og 2, og GGX2.
Har ikke internett om dagen, men om du holder ut til at bluecom har klart å levere internett til meg (ca 2 uker) så hadde det vært flott!

Send meg en PM, så skal jeg kanskje få dratt ræva mi innom en nettcafe i mellomtiden.

Roy.