PS3 - backup

#1
Hei,

Hmm, fant ikke "spørsmål og svar" del-forumet her lenger.. Lenge siden jeg har vært her. Så da spør jeg her...

Jeg skal skaffe meg mer harddisc plass på min store 60gb PS3. Mitt spørsmål er; om jeg har backup på min eksterne harddisc (som er oppdatert til FAT32), og så overfører tilbake til PS3 og den nye harddiscen, kommer ALT med fra den eksterne harddiscen? (Siden jeg allerede bruker den til backup for Macen. Jeg er i grunn bare interessert å få overført throphies, save files, trailers, DLCs osv... ) Jeg har svært lite lyst til å kjøpe en ekstern harddisc til.

En ting til. Risikerer jeg å screw up alt med filene mine om jeg gjør dette? Eller er dette mer eller mindre idiotsikkert?

Håper på svar kjære dere :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Har gjort det der selv, så lenge du bruker backup-løsningen på PS3-en burde alt bli kopiert. Verdt å nevne at du må ha nyeste systemoppdatering klar på en minnepinne el.lign. når du har satt inn den nye disken, maskinen klarer ikke å dra i gang uten.
 
#3
Men hvordan får jeg den nyeste oppdateringen på en minnepinne? Er en 8gb minnepinne stor nok for det?

Men når jeg kopierer filene mine tilbake til PS3en fra eksterne harddiscen, får jeg ikke med alt annet som jeg har på Macen som album, dokumenter osv? Kun eksakte filene jeg fikk back up på fra PS3?