Ps3 Ntsc Only

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
MK II er omsider kommet ut på playstation store
gleder meg til åg få dette spillet i skikkelig hd

Demoen så bra ut veldig 2 d alla Mk endog
som jeg sa før det er blitt sperret bare de som regga seg før den ene patchen kom har det
Mk kommer nok hit etter sommern
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Har du ikke Visa da mann?
 
#6
Sony kutter ut 20GB PS3 :

Ryktene var sanne. Sony har svart på kravene fra både forbrukere og butikker. Dave Karraker i Sony forteller at de nå ønsker å fokusere på å få ut 60GB PS3.

I de siste ukene frem til i dag har flere nettbutikker fjernet 20GB PS3 fra deres lister. Til og med SonyStyle kuttet konsollen. I etterkant av dette begynte ryktene å florere over nettet om at Sony endrer sin SKU-strategi. Tidligere har Sony nektet, men nå legges kortene på bordet.

Dave Karraker forteller at ved lanseringen ønsket de å slippe to separate modeller som skulle møte forbrukerens behov. På starten var det opp mot 90% som ønsket 60GB og 10% som ønsket 20GB.

60GB-versjonen har både Wi-Fi, og kortleser i tillegg til større harddisk. Konsollen vil fortsatt bli solgt i USA inntil de er utsolgt. Karraker forteller at 20GB-brukere ikke vil ha noe som helst problemer med fremtidige spill ettersom basisarkitekturen er den samme på begge konsoller.

Hva som vil skje med 20GB PS3 i Japan er enda uvisst mens i Europa ble den aldri lansert

Source^Game Daily

da spøker det for europeisk lansering av 20 gb maskiner :v:
 

Lodin

Der Waaaah
#7
SITAT
Sony har svart på kravene fra både forbrukere og butikker.[/b]
Og det faktum at 20 gigen var en gimmick får å få det til å virke som maskina var mye billigere og at Sony tapte hauger og lass på den hadde ikke noe med saken å gjøre. :p
 
#8
Jeg veit ikke jeg Lodin, men syntes det var fint gjort av sony, at de ikke gav faen i de 10%.

På starten var det opp mot 90% som ønsket 60GB og 10% som ønsket 20GB. [/b]
Så nå som de 10% sikkert har skaffet seg sin ps3 20 gig, da er jo alle glad :)

Untatt deg da...
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Var nok en god del fler enn bare 10% som ville ha 20 gig. Var bare det at Sony underproduserte dem noe jævlig fra dag en. Det er heller ikke de som har ligget i stabler og lass i butikker over hele USA.
 
#10
Poenget til Lodin er jo at hverken forbrukere eller butikker har "krevd" at Sony skal droppe 20-giggern. Artikkelen får det nesten til å virke som at Sony er snille med fansen når de dropper produksjonen, mens det mest sannsynlig bare er fordi de taper mye penger på det.
 

Endre

Ødela forumet
#11
Jeg synes dette minner litt om en samletråd? Stengt.

Til Dark: Hvis du vil lage en ny tråd om MK II, så er det bare å gjøre det, men alt som er til (NTSC) PS3 blir for omfattende.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.