Ps3 spill og blue ray dvd+fjernkontroll til ps3 ønskes kjøpt

noen som har noe å selge? Kjøper ikke noe dyrt siden jeg har svidd av noen tusen på ps3 nå,men skulle gjerne hatt noe mere:)

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Hva gir du for et forseglet Condemned 2 eller 28 Weeks Later BD Sone A? Regner med at jeg har Fallout 3 for salgs snart også bare jeg blir ferdig med det.

28 weeks later er det norsk tekst på den? synes det er vanskelig å by,mye bedre om du kan gi en ca pris på hva du har tenkt deg for pris

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Nei, det er sone A. Du trenger en importert PS3 for å spille den.

Poenget med å selge Condemned 2 er at jeg heller vil spille det på X360, og i så fall må jeg ha 200 kroner pluss porto hvis det skal være noe vits. Fallout 3 får jeg heller si ifra når jeg er klar til å selge, ettersom jeg ikke vet hvor lang tid det vil ta å spille ferdig.

Jeg har et par BD-filmer jeg gjerne skulle blitt kvitt. Alle funker fint på PAL PS3.

Black Snake Moan
Det Gyldne Kompasset
Into the blue
Lucky Number Slevin
Black Hawk Down

En samlet pris på 300 + frakt, hvis du er interessert. Alle er så godt som ny.

bd-filmer,mener du da blue-ray? I såfall kjøper jeg de om jeg kan se de på min ps3. jeg trenger vel fjernkontroll om jeg har forstått det riktig:)

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Du kan bruke håndkontrollen, akkurat som med DVD-spilleren på PS2. Og BD er forkortelse for Blu-ray Disc. ;)

D

Deleted member 91

Gjest
Øh, hva? Du tror man trenger ... fjernkontroll ... for å se Blurayfilmer på PS3?

Redigert: Rolig nå Houseman, jeg vet hvor du bor.

Ser du har deaktivert PM-en din. For å aktivere den kan du luske inn på kontrollpanelet (User CP) og endre sakene i Options, så kan vi avtale ting og tang nærmere. Fint om du gir beskjed her når du har fikset det, hvis ikke kan vi sikkert ta det over mail eller noe. :)