PS3 spill selges !!

Status
Stengt for ytterligere svar.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Disse trådene kan sitte som minnesteiner på at verden aldri blir tom for fjortiser, lest we forget.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
Ribsskog er Meg_94 altså? Sorry for at jeg er så treig, jeg orker bare ikke drive research.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Nei.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Nei, Ribba skriver sånn som dette.

Kan du si.

Fordi han overhørte da han jobba som assisterende butikksjef, på Rimi Bjørndal, i 2003, at han ble forfulgt av "no mafian".

Så han rømte til Liverpool og opprettet nødblogg. Fordi noen skulle drepe ham, vil jeg si.

Så nå sitter han arbeidsløs i Liverpool og kjemper for rettigheta sine.

Men men, så sånn er det.

Med vennlig hilsen
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Nei, Ribba skriver sånn som dette.

Kan du si.

Fordi han overhørte da han jobba som assisterende butikksjef, på Rimi Bjørndal, i 2003, at han ble forfulgt av "no mafian".

Så han rømte til Liverpool og opprettet nødblogg. Fordi noen skulle drepe ham, vil jeg si.

Så nå sitter han arbeidsløs i Liverpool og kjemper for rettigheta sine.

Men men, så sånn er det.

Med vennlig hilsen
Du glemte "mer da".
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
Ja jeg leste noe greier om det på bloggen hans. Noen politianmeldelser også som Politiet måtte hatt store problemer med å ta seriøst. Hva kalte fyren seg her inne?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Johncons. Noen med Adblock får lete ham fram i medlemslista og finne et eksempel på high pimpin' Ribba-poast, her på jobb blokkeres drop down-menyen av en Google Ad.

EDIT: Vi gav ham Spillegal-pris for beste nykommer en gang for å oppmuntre litt, men det endte også på et eller annet vis i grining og paranoia.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
Eneste jeg fant var denne:

Administrator offentliggjorde en post jeg rapporterte for personangrep
En administrator i Shizzle-tråden, (jeg husker ikke navnet i farta), offentliggjorde en klage på personangrep, som jeg skrev, da jeg trykte på det rød flagget, på en post som ba meg oppsøke psyikatier, eller noe sånt, ikke så hyggelig melding da.

Er dette vanlig på forumet.

Er det meningen at man skal ta dette forumet seriøst?

Hvem er det som driver det?

Signaturen min er det noen som har lagt til for meg, uten at jeg spurte om det forresten.

Er dette vanlig for forumet?

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog
Syns mannen har forstått hva komma skal brukes til.
 
Kan jeg betale i snusbokser?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.