PS3 spill selges !!

Status
Stengt for ytterligere svar.
justincase våger ikke å by over meg!
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
Veit du meg_94.. Hvis du kan skrive "meg_94 fra Jevnaker" som en signatur på spillet, vurderer jeg helt seriøst å kjøpe det. Er bare at det er et lite logistikkproblem med å få meg til Jevnaker. Du hadde ikke giddi å sende det med Posten så tar JEG på meg ansvaret hvis det blir borte? Altså, penger inn på din konto før du sender, og blir det borte skal jeg ikke bitche. Jeg betaler for rekommandert sending.
 
Veit du meg_94.. Hvis du kan skrive "meg_94 fra Jevnaker" som en signatur på spillet, vurderer jeg helt seriøst å kjøpe det. Er bare at det er et lite logistikkproblem med å få meg til Jevnaker. Du hadde ikke giddi å sende det med Posten så tar JEG på meg ansvaret hvis det blir borte? Altså, penger inn på din konto før du sender, og blir det borte skal jeg ikke bitche. Jeg betaler for rekommandert sending.
Da byr jeg 200. Jeg vil forresten også ha signatur.
 
Jeg kan betale bussbilletten opp til Trondheim så kan jeg ta deg med på middag, en privat omvisning av Nidarosdomen før vi avslutter kvelden med en flaske rødvin og sovner i hverandres armer, mot at jeg får spillet gratis.
 
Byr 240 SEK!

Og for å svare på PM-en fra deg, jeg er superseriøst interessert i spillet, men flyet går ikke før til uka :( Kunne kjøpt fra Play.com, men hvem vil vel ha sånn der ubrukt møkk hvor coveret er fucka', tipper spillet er dritt også iom covret ser dritt ut.

Men kan vi ikke møtes på nærmeste flyplass, og ta gjerne med moren din, ikke sikkert hun kjenner meg igjen med lys though.
 
okei, jeg tar det ikke seriøst når du sier du gir meg svenske penger, hva skal jeg med det ?
og i tillegg når du innblander morra mi, så virker det lite seriøst..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.