PS3-spill

#2
jeg ville kjøpt ingen av di, men viss du må ... hmm
ridge 7 virka boring, men det har fått rundt 8 i snitt mens enchanted arms får rundt 7
jaja men jeg ville kjøpt enchanted arms fordi det er ett fantasi spill
hater realistiske bilspill ;P
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#3
jeg erklerer herved dete fårr retard-spilltopicen

hei dark hvordan går det , nei jeg har ingen plans for å skaffe time crisis men det virker litt intresant, trudde ikke lightgun funka på, HD TV.
enchant arms er gøy nokk hvis du liker jrpg
ridge 7 har jeg ike prøvd ,men det er sikkert ok for 200 spennz, di spilla skuffer skjelden
 
#4
Jei liker ikek RigeR Racer!

Vent til GT kommer hvis du har lyst på bilspill! Motorstorm oko, ikke noe spes egentlig. Du burde ha VT3 hjemme hvis du eier en ps3.
 
#5
ridge raser er qlt da hehe "ridge raser riiiidge raser" B)
 
#6
SITAT(Thinaran @ 01.08.07, 20.20) 75678
jeg erklerer herved dete fårr retard-spilltopicen

hei dark hvordan går det , nei jeg har ingen plans for å skaffe time crisis men det virker litt intresant, trudde ikke lightgun funka på, HD TV.
enchant arms er gøy nokk hvis du liker jrpg
ridge 7 har jeg ike prøvd ,men det er sikkert ok for 200 spennz, di spilla skuffer skjelden
[/b]
omg!! du r domm da!! d komemr jo s¨ånn ny lihgtgun til ldc kjeermer , så d nyre time crisis spilet funkr på hd tv lol
 
#7
Pga. unødvendig spam stenges dette emnet og anmerkninger vil bli gitt ut.

... ville en moderator sagt på hvilket som helst annet forum, men her er det fullstendig akseptert. Elsker Spillegal, ikke har det sure moderatorer og ikke har det ubrukelige medlemmer. Utenom en da, meg, høhøhø. Ikke sant Nicholas? *kos*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
SITAT(tigor @ 01.08.07, 20.08) 75677
jeg ville kjøpt ingen av di, men viss du må ... hmm
ridge 7 virka boring, men det har fått rundt 8 i snitt mens enchanted arms får rundt 7
jaja men jeg ville kjøpt enchanted arms fordi det er ett fantasi spill
hater realistiske bilspill ;P[/b]
ja ikz ridg racr r jo real istiske; till 1000 :eek: digr å skjøre akorat såm i virrke li het en; 370 konn stannt ikz eheh Å:Å

7


en chant ede arm z r åxå bra......ikz bar ARM OMG ÅSÅ BARE ÆR N ERN CHANT A IKZ Å FÅREST EN SÅ BRUK ER J IK KE CAP S LO CK J SITR Å HÅLL ER INE SJIFFT;
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
plz skrivv nårsk a sjøner ike 1 drittt....!!!!!1
 
#11
:v: SITAT(Thinaran @ 01.08.07, 18.20) 75678
jeg erklerer herved dete fårr retard-spilltopicen

hei dark hvordan går det , nei jeg har ingen plans for å skaffe time crisis men det virker litt intresant, trudde ikke lightgun funka på, HD TV.
enchant arms er gøy nokk hvis du liker jrpg
ridge 7 har jeg ike prøvd ,men det er sikkert ok for 200 spennz, di spilla skuffer skjelden
[/b]

Regner med at Guncon vil virke på Hdtv , Ps3 bruker jo HD så det hadde vært rart, det har kommet gunnere for Lcd , Liksang hadde b.la det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
guncon ær sån fe sjå me gevvær ikz
 
#14
Legg merke til at Darkdog bryr seg døyten om de iherdige forsøkene på å latterliggjøre de gramatiske feilene i innlegget hans.

Han kan være dyslektiker for hva alt dere vet <_<

Og at sjefer/moderatorer er med på bølgen gjør det bare mer tåpelig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Som alle vet, er det bare Darkdog som har problemer med rettskriving her i Norge.

hære gud gett witt teh prow gramm a....!!!
 
D

Doctor Downs

Gjest
#19
Så vidt jeg har forstått er det Namcos nye Guncon. Jævlig synd at den er PS3-eksklusiv, eh Nilo? :v:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Det der må da være en prototyp? :blunk: