ps3 spill

#4
jeg selger disse:
F.E.A.R - 125,-
Spinderman 3 Collector's edition - 75,-
Resistance: Fall of Man - 125,-
MotorStorm - 125,-
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#5
Uncharted: Drakes Fortune?
 
#6
Gran Turismo 5: Prologue?

Ubrukt men ikke forseglet, bor du i Oslo kan jeg møte deg så slipper vi sendingsmas.


Og vis du prøver på kødd blir du polti anmeldt, lover deg.
 
#7
ønsker og kjøpe ps3 spill.

har du noe du vil selge.
send en pm med hva du har og selge og gjerne pris å.

Hvis du er den samme ecko2008 som fra qxl.no: Fuck deg hardt.
Jeg har vært flittig bruker av qxl, og aldri hatt trøbbel med mine 40+ transaksjoner før deg. Dum som jeg var, valgte jeg å poste spillene som ecko2008 "kjøpte", før jeg registrerte betalingen, for "betalingen ble sendt idag"... Første gang jeg faktisk er så dum, så sånn sett er det min feil. Men det tar ikke bort det faktum at du kan råtne og dø. Eller gjør opp for deg, og betal din snok, du tar jo verken telefon eller sender mail tilbake. Like før jeg tar turen til døra di, med politi.

Men for å se det på den lyse siden, det var bare drittspillene Folklore og The Darkness som jeg gav bort...

Edit: Ser du nå er utestengt fra qxl. Og at du har kjøpt fra en annen også, stakkars fyr. Får håpe han ikke var så dumsnill som meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Øyh, The Darkness er kult da.
 
#9
Skulle nesten tro at om du jobber for å svindle folk var du faktisk lur nok til å ha forskjellige kallenavn om du jobber på flere sider.
 
#10
Skulle nesten tro at om du jobber for å svindle folk var du faktisk lur nok til å ha forskjellige kallenavn om du jobber på flere sider.
Er vel ikke så lur da.. Et under at jeg faktisk valgte å stole på en kar (pluss at det var praktisk å sende det, fordi jeg også sendte en annen pakke samtidig). Ikke store beløpet det var snakk om, men prinsipp..
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#11
Vi har uansett fått det med oss, selv om det ikke er helt relevant hvis det var en handel på QXL. Ta alltid forhåndsregler og ikke send noe fra dere før dere har fått betalt. Blir uansett vanskelig å sjekke om ecko2008 her og ecko2008 på QXL er samme person.
 
#14
Fnis, søke gjennom eit forum etter whatever og poste UTEN å lese tråden først? Nice! Kjøper gjerne Ratchet av deg for ein femtilapp pluss porto btw. Fo'shizzle!