SITAT(NiloPilo @ 24.09.06, 08.29) 24917
Poenget mitt, kompis, var at tennis går mer på kondis og presisjon enn armstyrke. En racket veier mer enn en Wii-kontroll, og selv jeg som er i elendig form kan spille tennis i et par timer uten å bli sliten i noe annet enn beina. Ergo: Jeg tror ikke Wii-spilling blir slitsomt. Og hvis det blir det, er det virkelig så negativt at du får rørt litt på skrotten mens du knerter monstre?
SITAT(Aleks @ 24.09.06, 15.02) 24949
Jeg syntes heller ikke Viva Piñata så noe spesielt stilig ut før jeg leste nyeste Edge, som har viet coveret og en sekssiders artikkel til spillet. Det går tydelig frem at dette plukker på noen av de samme strengene som både Pokémon og Animal Crossing, men med større fokus på selve dyrene. Jeg syntes det virket koselig og artig, og litt som Dungeon Keeper (bare med mindre slåssing). Jeg kommer iallfall til å følge med på Viva Piñata fremover.
Forresten: det er TV-serien som er basert på spillet, ikke omvendt.
Når du spiller Tennis på wii, vil du ikke få noe motstand fra ballen du treffer, derme kan du ikke sammenligne det med å spille tennis, og jeg selv tror Wii blir slitsomt i lengden, men seff de første ukene vil bli magisk.[/b]

Selvfølgelig høres det koselig ut, men som sagt er jeg redd det blir litt for simpelt for oss over 10. Nintendo gjorde en god jobb med å gjøre Animal Crossing (som ligner litt) til et spill som både små og store kan spille og ha det gøy, men vil Rare gjøre det samme?[/b]
Forresten: det er TV-serien som er basert på spillet, ikke omvendt.