[PS4] PS4 bice urn unit

Problemet med pulse headsettet mitt er at du nærmest må være plugga i en usbkontakt konstant pga det ræva batteriet.

Noen som har prøvd Astro A50 ?
 
Haddet det samme problemet, skrudde litt ned på BassImpact greiene, da funka det greit i 4-5 timer
 

Lodin

Der Waaaah
Heh, folka som mekker Driveclub har gått tilbake til tegnebrettet ifølge IGN. Først skulle det slippes ved launch, så ved Japan sin launch og nå blir jeg ikke overaska om Sony velger å slippe en oppussa versjon av GT6 lenge før vi ser no mer til det.
 

Lodin

Der Waaaah
Metal Gear og Infatmouse er allerede tidlig i henda til mange amerikanere og de streamer det såklart. Så ikke så mye på MGS pga. spoilere, men Fatmouse 3 ser faktisk jævlig fett ut. Man flyr omkring med fire forskjellige superkrefter og alt ser gloriøst ut selv i en shitty stream. Det er ikke Tit and Fail som er det første virkleige next gen-spillet, det er dette.
De streamene er forøvrig på Ustream og ikke Twitch. Ustream har ikke no pul å gi og driter i lanseringsdatoer og NDAer og sånt.
 

Lodin

Der Waaaah
Det har masse side-missions og annet dill å drive med samt den sedvanlige utforskinga av "kan jeg egentlig gjøre det der? Ja det kan jeg, yess!" Husker du når du skøyt isbøtta i MGS2 demoen og isbitene fløy omkring? Og så kunne du skyte isbitene. Det er en del sånt med som spill ikke har prøvd før.
Desuten er det såklart jævla mye codecs å høre på, faktisk enda fler enn tidligere (tida tatt i betraktning).
Liten tvil om at dette er en demo, men siden jeg ikke kan få den med i Zone of the Enders 3 betaler jeg 300 spenn med litt sur glede.

E: Folk hos Konami har runna det på fem minutter ca.ish. Greia er at du må vite hvor du skal gå og sånn. Du kan sikkert få den infoen du trenger på 25 minutter og så avslutte greia, men vil du? Du har en diger MGS-lekekasse forran deg og du velger å løpe til slutten?
 
Ser ut som anmelderne runna MGS på 25 minutter, så venter på tilbudsbøtta før phantom pain her.
Samma her. Fås nok til en brøkdel av prisen da. Pluss når MGS Ground Zeroes er fullført så er det bare å hive seg rett på det skikkelige spillet, slipper å vente i "evigheter" på at det skal komme ut.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Lodin skrev:
Du kan sikkert få den infoen du trenger på 25 minutter og så avslutte greia, men vil du? Du har en diger MGS-lekekasse forran deg og du velger å løpe til slutten?
Er det her Fetthesten skyter inn med Batmam: Arkham Asylum / God of War-logikken sin? Hvorfor ha det gøy med spill når du kan VINNE?