[PS4] PS4 bice urn unit

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Jeg bruker også Gold. Sett bort i fra byggkvalitet og tidvis spotty trådløs (Kan fikses med no DIY-greir du kan google deg til), så er det god sort. Du kan laste ned en app som fungerer EQ også. Anbefales, da default-lyden er noe tam.

Her er det nye headsettet. Jeg forstår det slik at det er er samme headsettet, bare med mer eksklusive materialer.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Har ett gavekort på 2000 kronasjer jeg kan bruke på diverse butikker blir nok å kjøpe ett i løpet av space x-mas
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
4.50 har også mulighet for å se 3D blu-ray med PSVR. Som høres ... litt rart ut? Skal absolutt testes.

Men den kuleste featuren er PS Pro Boost Mode: Høyere frame rate for spill som ikke har Pro-patch. F.eks The Evil Within.

 

Lodin

Der Waaaah
Finnes Hardcore Henry i 3D. Så den med GearVR og tipper det er eneste måten å gjøre det enda jævligere.
Selv da merka jeg ikke no. Jeg er ubermench og blir ikke motion sick.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men den kuleste featuren er PS Pro Boost Mode: Høyere frame rate for spill som ikke har Pro-patch.
#denfølelsen når du må patche operativsystemet for at spilla dine skal kunne dra nytte av bedre maskinvare. Jeg kan garantere at "Boost Mode" bare er en kommando som sletter ytelsessperra de la inn ved lanseringa av PS4 Pro.
 

Lodin

Der Waaaah
Yeti driter seg ut nok en gang. Alle vet at det er Xbox One som har hemmelig ytelse liggende på lager. Det er The Secret Sauce!
Sausen har riktignok enda ikke blitt sluppi, men den kommer snart.
 
D

Deleted member 91

Gjest

Kjempebomba går gjennom alle spilla på Playstation Classic, så du slipper! Må si det kribler litt i nostalgien av noen av de introene, spesielt MGS og Syphon Filter. Er et par spill der jeg ikke heeelt skjønner hvorfor er med, f eks Rainbow Six (??). Og selv om jeg skjønner hvorfor så er det en fukkin skam at verken Spyro eller Crash er på greia. Det absolutt verste er uansett at halvparten av spilla er PAL-versjonene, med alt det medfører av treigere hastighet og fucka framepacing :psyduck:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Svakt spillutvalg på den greia der, men det skal nevnes at Syphon Filter-spillene er undervurderte klassikere. Å taze folk til de tar fyr blir aldri gammelt.
 

Terje

mostly harmless
Du bare vet at biblioteket er plukka ut fra hva de hadde minst trøbbel med å få gitt ut, lisensiering av lydspor og så videre. De aller fleste om ikke alle av de der er allerede gitt ut på PSN så de vet alt at emuleringa funker som den skal. Kan vi alle si "quick cash-grab" sammen?
 
D

Deleted member 91

Gjest
De aller fleste om ikke alle av de der er allerede gitt ut på PSN så de vet alt at emuleringa funker som den skal
Enig, det skulle da virkelig bare mangle. Eller?

Remarkably, even the NTSC games have issues. You can see that with the performance snapshot of R4 Ridge Racer Type 4 embedded below. Original hardware runs this title locked at 30fps with perfect frame-pacing - a new frame is delivered every two screen refreshes without fail. Running under emulation on the PlayStation Classic, not only are frames delivered with 'blips' adding some stutter, but there also appear to be performance dips too - which do not occur in the game running on original hardware. So even if Sony had delivered a full NTSC line-up, we'd still have problems with this product falling short of the quality delivered by the actual PlayStation.

Moving onto the PAL titles, the situation worsens. Tekken 3 does indeed run at 83.3 per cent of its intended speed, but more than that is the fact that a 50Hz gameplay is dropped into the Classic's 60Hz output, giving obvious judder. Looking at raw video captures, every sixth frame is a duplicate - there isn't even the rudimentary frame-blending used in PAL PS2 Classics running on PlayStation 4. In fact, Tekken 3 also includes regular 50ms frame-time spikes - two dropped frames in succession, something that shouldn't happen.

But it's the original 30Hz titles that fare worse. As they are based on PAL code, the maximum frame-rate here will be 25fps. Looking at Battle Arena Toshinden, that is indeed the case with the PlayStation Classic's output - but it's actually worse than that as in addition to the reduced frame-rate, you also see variations in frame delivery too. There's little consistency here, meaning that gameplay suffers from obvious stutter. It's a really, really poor showing here.
For en kynisk jævla haug med søppel, seriøst.


I bedre nyheter er gratisspilla for PS+ i desember annonsert: Soma, Onrush og Iconoclasts. Bra måned!
 
Sist redigert av en moderator:

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Offentlig Service Kunngjøring: Om du logger inn på en PS vita med en PSN konto som er linket mot en PS4 er ikke PSone classics lenger tilgjenglig i PSN butikken. Har sikkert noe med at PS4 ikke støtter PSone spill
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Tror min PS4 er ferd meg å dø nå (er en Diamond Dogs MGS5 edition) vurdere å kjøpe en PS4 pro hvordan er det å overføre data mellom en gammel og ny PS4. Husker man med PS3 kun trenkte og koble en nettverkskabel mellom to konsoller så kun en lett kopiere alt over. Er dette mulig med PS4?



edit: Ja ser sånn ut

 

Drauden

SGs kollektive lillebror
tenker du på lagret data i spill eller spillinstallasjoner?

Om man bruker PS Plus, så lagres hvertfall all din progress i konseptet "Skyen".
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg er helt seriøst mer hypa for dette.