Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy [PS2, Xbox]

#1
Har ikke sett noe særlig snakk om spillet her, så jeg lager et emne, for jeg synes det fortjener litt oppmerksomhet. Spillet ble sluppet i USA den 14. Juni til PS2 og Xbox og det har fått veldig gode anmeldelser både fra Gamespot og IGN:

8.4 fra Gamespot

8.5 fra IGN

Har nettopp runda Xbox versjonen og jeg likte det veldig godt. Det er utrolig moro å bruke de forskjellige evnene du får adgang til i løpet av spillet. Som "telekinesis" (flytte og kaste ting fra avstand), "mind control" (ta kontroll over andre mennesker) og "pyrokinesis" (skyte ild fra hendene).

Du kan kaste vakter inn i vegger, på andre vakter, eller du kan kaste kasser og andre ting på dem. Du kan ta kontroll over vakter for så å ta selvmord med dem, eller angripe vennene hans. Og du kan sette fyr i det meste. Dette er bare noe av det du kan gjøre med evnene dine, og de gjør spillet utrolig morsomt å spille.

Storyen er kanskje ikke så interessant og spillet er som så mange andre spill i denne sjangeren, litt kort, men det som er der er veldig bra, og det er absolutt verdt å sjekke ut. PAL versjonen kommer til PS2 og Xbox den 17. September for dere som lurer på det.

Her følger et par skjermbilder fra spillet: