PSO 3 C.A.R.D Revulusion

Har du råd til HL hver måned er PSO C.A.R.D Revolution underholdene. Foretrekker Ep. 1 & 2 dog. Det er det beste spillet ever... :tommelopp:

hvordan sier man opp et Hunter license for Phantasy Star abonomang?

Opprinnelig skrevet av XxErrorxX@14.10.2004, 21.00
hvordan sier man opp et Hunter license for Phantasy Star abonomang?
116983​
Let deg fram på Sega.com. Hvis du fortsatt ikke finner det kan jeg hjelpe deg.

Om PSO ep. 3:

Jeg var overbegeistret over spillet den første tiden (et par uker), men etter det ebbet iveren ut, jeg har ikke rundet det fullstendig engang. Et flott spill hvis du liker kort-strategi-spill og å spille mot andre mennesker (maskinen), men ikke på langt nær så avhengighetsdannende som ep. I&II.

Smelly_Hippie: hvordan vet du det? du har ikke prøvd det online.

XxErrorxX: du sier det opp ved å bare betale neste mnd. men hvis du først har betalt en mnd kan du ikke "si det opp" og vente deg penger tilbake.

prøvde ep 3 litt, men likte det ikke, nettopp fordi det er et tur basert spill. var liksom ikke helt PSO. kjøp heller ep 1 og 2 + bredbånds adapter. tidenes spill spør du meg (stabeist, dodraugen og Smellie_hippy også...)

Litt offtopic, men den modem-adapteren til GC, kan man spille med den, eller er det bare hakkingen?

hakkingnen? ve te eff?

du får modem og bredbånds adapter, og ja de er til å spille online med.

hva trodde du?

Opprinnelig skrevet av SilentBob@03.11.2004, 08.33
hakkingnen? ve te eff?

du får modem og bredbånds adapter, og ja de er til å spille online med.

hva trodde du?
129124​

Nja, det er jo håpløst å spille PC spill online med 56k, så jeg tenkte det samme kanskje gjaldt på GC?
Så man kommer altså ikke til å slite med dette med en GameCube v.90 Modem Adapter ?