PSP: 2-3 timers spilling

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Helvetes faenskap i svartpulte satan og. Dette lukter N-Gage LANG vei...

Kleevah

Livsfarlig amatør
Dette var vel egentlig forventet?
Stor backlit skjerm og optisk media =! 10 timers batteri...

Opprinnelig skrevet av Mandark@06.06.2004, 01.48
Helvetes faenskap i svartpulte satan og. Dette lukter N-Gage LANG vei...
N-Gage har lengre spilletid enn 2-3 timer. :p

----

DS bestemte jeg meg for å kjøpe med en gang jeg så den på E3.

PSP har bare skuffet etter E3. Den så stilig ut i starten, og det hele virket faktisk ganske bra, men så kommer skuffelsene...

Jæveltango

Pepperoni Playboy
2-3 timer er barre latterlig.
blir jo håpløst å ha på lange bussturer og lignende.
Skulle nesten tro at Sony viste bedre en som så...

Opprinnelig skrevet av Fanta Boy+06.06.2004, 01.35-->
<!--QuoteBegin-Ava1on`
@06.06.2004, 01.08
PSP skuffer berre meir og meir.
Der sa du det :( [/b]
jeg sa det først, så det så! ( se første side i dette emnet )

:D

syns først den virket litt for stor , men tenkte kanskje det var greit, fordi den skulle jo ha så bra grafikk osv. og nå som den får 2-3 timers spille-tid i tillegg...
nei jeg vet ikke hva jeg skal si... trodde sony hadde litt mere peiling enn som så

DS, here I come :tommelopp:

D

Deleted member 91

Gjest
Vi burde egentlig ikke si noesomhelst ennå, men for øyeblikket ser DS bedre ut. ;)

Kilik

Lokal moderator
Again, if you're just listening to music with no visuals at all then it should last, as I said yesterday, about eight to ten hours just like an iPod would.  If you are playing a game that is consistently cycling through and putting the CPU to good use, yeah, battery life is going to be shorter.  Maybe about two and a half, three hours.  That's why putting the range in there... because it's more difficult because it's got a wide range of applications to really pinpoint to say, "It's eight hours."  Because it could be longer, or it could be shorter, and by dramatic margins up or down.
Ufra hvordan jeg tolker det så er det rimelig variabelt hvor mye batteritid et spill vil bruke. Som han sier vil et spill som krever mye ytelse bruker mer batteritid enn et simplere spill. Man kan tenke seg at f.eks. Gran Turismo 4 er i den første kategorien og at batteriet ikke holder mer enn 2 timer, mens f.eks. i et 2D-spill hvor det er lite med streaming fra UMD og liten CPU-bruk kanskje holder 7-8 timer...

Men altså det er uansett for dårlig. Det bør være minimum 6 timers batteritid uansett hvilket spill man spiller...

sikker på han ikke mener 2,5 - 3 timer kortere? altså 5-8 timer

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Kilik@06.06.2004, 12.55
Again, if you're just listening to music with no visuals at all then it should last, as I said yesterday, about eight to ten hours just like an iPod would.  If you are playing a game that is consistently cycling through and putting the CPU to good use, yeah, battery life is going to be shorter.  Maybe about two and a half, three hours.  That's why putting the range in there... because it's more difficult because it's got a wide range of applications to really pinpoint to say, "It's eight hours."  Because it could be longer, or it could be shorter, and by dramatic margins up or down.
Ufra hvordan jeg tolker det så er det rimelig variabelt hvor mye batteritid et spill vil bruke. Som han sier vil et spill som krever mye ytelse bruker mer batteritid enn et simplere spill. Man kan tenke seg at f.eks. Gran Turismo 4 er i den første kategorien og at batteriet ikke holder mer enn 2 timer, mens f.eks. i et 2D-spill hvor det er lite med streaming fra UMD og liten CPU-bruk kanskje holder 7-8 timer...

Men altså det er uansett for dårlig. Det bør være minimum 6 timers batteritid uansett hvilket spill man spiller...
Og med fare for å høres ut som en mainstream-fjortis (ånei!), noe av greia med PSP er grafikken. Som du sa, det skulle ikke være nødvendig å måtte kjøpe spill med "dårlig" grafikk for å kunne spille lenger. :tommelned: