PSP bundle

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1
Godtfolk

ettersom jeg har funnet meg en ny PSP Slim & Lite & Whatever, selger jeg min "gamle" PSP! Den ble kjøpt i sommer, på EB Games, og kvittering har jeg fortsatt! Den er i fin form, litt slitasje på skjermen, men ikke så mye at det er et irritasjonsmoment.

Jeg har også masse greier og spill som jeg ikke trenger lenger, og vil foretrekke å selge alt samlet. Det dreier seg om:

En svart PSP (gammel versjon)

6 esker i UMD størrelse, så man slipper resten av coveret. Lader til både stikkontakt og bil-lader, overføringskabler, sånn skjerm-beskytte-fille, og en strap.

En aliminiums koffert, merke GameStop. Denne inneholder plass til ladere, overføringskabler, annet ekstra utstyr, spill (i nevnte esker), og selve PSP`en.

8 gig lagringsplass til musikk og film fordelt på 2 Sony Memory Sticks.

Og følgende spill:

Tekken: Dark Ressurection
Need For Speed: Most Wanted 5-0-1
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Ridge Racer
Football Manager
Worms: Open Warfare
Sid Meier`s: Pirates!

Har også noen spill til, men finner de ikke! Vil slenge de på hvis de dukker opp. Ellers vil jeg gjerne ha bud, ettersom jeg ikke helt vet hva jeg skal forvente. Det kan nevnes at når jeg kjøpte det for et halvt år siden, betalte jeg 3000 for hele pakka (uten minnebrikkene), så håper på halvparten. Ellers EB Games gir meg 1320kr for bare PSP og spillene.

Som vanlig, send PM eller ta kontakt på msnizzle: justincase@sensuell.com. På forhånd takk for en god handel!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#3
Nja, 250kr for ett minnekort, og sier 100kr hver for spilla; 450kr, pluss porto! What you say?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#5
Den er grei! Sender deg PM!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#6
Alt sogt, utenom kofferten med alt utstyret (150,-), og et 4gig memory card (250,-). Send PM hvis noe er interessant, ellers kan emnet stenges.