psp eller psp slim ?

Hei jeg har en psp med 3.71 M33-2, 1.50 Kernel Add-on v2 og jeg lurte på om det er noen fordeler med psp som slimversonen ikke har ? er litt hypp på slimversonen siden jeg har tvbriller og det bare hadde vært genialt og koblet de til pspen :p

Men hvordan er det å legge inn hacka firmware på psp slim og sån?

Og hvor kan jeg evuntiuelt kjøpe det billigest ? såg på ebay men der kosta det 1400kr inkludert porto, hvordan er de norske prisene ?

Hvis du har en Game-butikk i nærheten gir de 1000 spenn i innbytte for den gamle PSP-en når du kjøper en Slim. Og såvidt jeg har fått med meg er PSP Slim allerede haxxa. Også er jo knappene mye bedre da.

SITAT(Agahnim @ 14.10.07, 12.31) 85470
Hvis du har en Game-butikk i nærheten gir de 1000 spenn i innbytte for den gamle PSP-en når du kjøper en Slim. Og såvidt jeg har fått med meg er PSP Slim allerede haxxa. Også er jo knappene mye bedre da.
[/b]

min verson er den hvite da.. har allerede fått et tilbud om å selge den for 1400kr

går det ann å spille psp slim lite på vanlige tver også eller bare hd tver ? og går det ann å velge mellom pal\ntsc i en meny ?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ifølge Wikipedia burde det gå greit så lenge du bruker komponentkabler, siden spill blir vist i progressiv scan. Har du ikke en TV som støtter det vil du få problemer med bildet.

Skal du bare spille av filmer kan du visst bruke S-video eller komposhit.