PSP fw1.5, 1GB minnekort, 1 UMD film

Sitter her og lurer sånn smått på om jeg vil selge PSP til fordel for Xbox360...
Følger med:

- PSP med FW 1.5 (Kjøpt i japan) Strøken. Ingen døde prixler.
- lader
- Ledning med fjernkontroll
- Eksternt batteri (3800mAh) for ekstra lang spilletid (Ligner på denne, men har altså 3800mAh som holder til å lade PSP 2-3 ganger.)
- 1 GB Memory Stick Pro Duo (Sandisk)
- Adapter til minnekortet (så du kan bruke kortlesere)
- Alien UMD

Hmm, har på følelsen av at jeg har glemt noe, men det får jeg bare redigere inn senere.

PSP er forresten gjort klar for homebrew og filmer.

Hva som skal ligge på minnekortet kan vi evnt diskutere senere.
Selges _KUN_ samlet.

Edit: Tenkte meg en pris rundt 2000,- men er åpen for raske avtaler :)

Edit2: Ta kontakt på mobil: 97125386 ettersom jeg ikke har tilgang til internett på et par dager.

Bud? :)

byr en 1000 lapp hvis ingen vil ha den og du er desp etter å selge

Huff... jeg har lyst på PSP igjen... så jeg skal prøve så godt jeg kan å skrape sammen 1,5k, og muligens kaste på et spill/DVD eller no'..
Men er ikke nødvendig å holde av... ettersom at det vil ta sin tid å skaffe de 6hektoene jeg mangler...

Huff... jeg har lyst på PSP igjen... så jeg skal prøve så godt jeg kan å skrape sammen 1,5k, og muligens kaste på et spill/DVD eller no'..
Men er ikke nødvendig å holde av... ettersom at det vil ta sin tid å skaffe de 6hektoene jeg mangler...
[/b]
Raptorus her på forumet har sagt seg villig til å kjøpe PSP'en for 1500,- venter til torsdag med et endelig svar.

Ser ut som om jeg heller kjøper meg en vanlig Xbox (siden det er klin umulig å skaffe en Xbox360)
så kan si meg villig til å bytte PSP'en mot en Xbox (kanskje moddet, med en Pad eller to, og kanskje noen spell..) dersom det er en i vestfold slår jeg til på dagen...

Ta kontakt på sms siden jeg ikke har tilgang til internett 24\7...

Halky

Veteran bruker ;)
1.5 er ikke nyeste FW nei, er vel 2.00 ett eller annet det.

Men jeg har noen sp selv, siden denne er Japansk, så regner jeg med at alt i den står på Japansk eller kan man bytte språk på den?

Jeg kan være litt interisert, siden jeg har en vanlig lite bukt X-BOX, med en kontroll, dvd adapter/kontroll, og noen spill, men boxen er dessvere ikke modet, da jeg har hatt x-box live på den osv..

Og jeg bor seff i Vestfold, nermere bestemt Tønsberg :p

Halky

Veteran bruker ;)
Men ett annet sp da, åssen blir det og oppdatere/oppgradere FW'en til den, man kan vel oppdatere den med Europeisk FW eller?

Bare sier fra at jeg har kjøpt denne. Hentet den igår :)

Firmware 2.5 tror jeg er nyeste. Er waffal det nyeste jeg har hørt om.