Psp Med Fw 2.71+ 1gb Minnekort.

R

roy_nor

Gjest
Har lyst til å bytte bort min PSP Valuepack med FW 2.71 (siste version) mot en PSP som har FW 2.6 eller lavere.

Du får med:

- PSP. (FW 2.71)
- Eske, manual og kvittering. (Elkjøp)
- Headset m/ fjernkontroll.
- Sånn ting til å feste i PSP og ha rundt håndleddet.
- 1GB Memory Stick Pro Duo Minnekort.
- 32mb Memory Stick Pro Duo.
- Demo Disc.
- Spider man 2 (UMD film)

Edit: Jeg har registrert PSP'en hos sony norge og skal få en sånn pakke i posten med bla koden for å kunne spille online.
Sender denne pakken til deg så fort jeg får den. (Jeg har tross alt ikke bruk for den hvis du har PSP'en jeg hadde før )

Gjør ikke noe om du ikke har eske etc, men vil gjerne ha kvitteringen.
Laderene kan vi vel bare beholde hver for oss.

Så hvis noen er intrs?

Edit: Bilde:

R

roy_nor

Gjest
SITAT(Eulogy @ 08.07.2006, 10.10) 13375
Kan man ikke downgrade en 2.71? Er det derfor du vil bytte?
[/b]
Man kan ikke downgrade 2.71, enda.

Men det blir litt vanskelig å velge mellom homebrew eller PSX emulator..
(når Sony gir ut FW 3.0 skal en PSX emulator være inkl, og ca 7000 PSX spill skal virke på PSP.)

Kjøp og installer modchip til PSP'en din vel. Da får du det beste av to verdener, er ikke verre enn det :)

SITAT(DiRTY D @ 08.07.2006, 10.17) 13378
Kjøp og installer modchip til PSP'en din vel. Da får du det beste av to verdener, er ikke verre enn det :)
[/b]
Litt vanskelig hvis PSP er TA 082, da kan man ikke innstallere modchip eller downgradere firmware. Noe som er sannsynlig når den er på firmware 2.71. Kan du sjekke om det står noe skrift slik som det står beskrevet på denne linken? http://www.modchipstore.com/support/index....kbarticleid=164
Da er det versjon TA-082 og man kan ikke innstallere modchip eller bruke en downgrader, enda.

R

roy_nor

Gjest
Det er ikke et TA 082 hovedkort på PSP'en jeg har, men jeg vil vente med å kjøpe modchip (kommer sikkert flere\billigere\bedre alternativer med tiden).

Jeg kan godt legge 200,- imellom også.. Ingen som har litt lyst engang?

R

roy_nor

Gjest
Nå landet 2GB kortet mitt i posten, så om noen vil bytte så kan de få et 1GB minnekort til PSP som mellomlegg. + Det som står på lista i første post..