PSP- og PS2-spill selges/byttes

#1
Jeg selger/bytter disse PS2 og PSP spillene... Gi bud eller spør om jeg vil bytte.. ;)



PS2

Fahrenheit
Project Zero - Byttet bort
Mr Moskeeto
Broken Sword: The Sleeping Dragon
Aggressive Inline
Clock Tower 3
XIII
GTA: Vice City
PES5

PSP
Virtua Tennis World Tour - byttet bort
Tony Hawks Underground 2 Remix
Burnout
Ape Escape
GTA: LCS



Er intressert i følgende spill (kanskje andre også):

DC:
Shenmue I & II
Outtrigger
Bass Fishing med stav
Seaman med mic



PSX:
Metal Gear Solid
Trasher: Skate & Destroy
Fear Effect
Broken Sword II: The Smoking Mirror

PS2:
God Of War
TimeSplitters 2
Escape From Monkey Island
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Jeg har ganske lyst på Virtua Tennis, men jeg vet ikke hvor mye skrot jeg har å bytte bort (og penger er tilnærmet uaktuelt). Har du bare PSP og PS2, eller er du interessert i spill til andre konsoller også?
 
#9
Har ikke noe annet nei. Men selv synes jeg spillet er ganske så morsomt. En remake av det prisvinnende Ape Escape fra PSX. Det nærmeste du kommer Mario 64 på PSP. Med mange eksotiske lokasjoner og stilig bruk av gadgets for å fange alle apene. Grafikken er også ganske stilig. Pluss at spillet har en del fete minigames som f.eks. snowboarding. Men disse må man være to for å spille. :p

Skal nevnes at jeg bytta fra meg Burnout Legends mot dette spillet, så jeg synes egentlig det er bedre enn det.
 
#10
Etter å ha lest litt rundt kan det kanskje virke litt gøy... Hmmmm, gi meg noen dager så skal jeg poste her igjen...
 
#11
Ikke for å være kjip, men jeg må nesten ha et svar nå. Er en fyr på PSPAvisen.com som vil gi meg Tony Hawk mot spillet, men jeg håper på positivt svar fra deg da jeg er mer keen på Virtua Tennis. Så, hva sier du?
 
#12
Jeg selger/bytter disse PS2 og PSP spillene... Gi bud eller spør om jeg vil bytte.. ;)



PS2

Project Zero - Byttet bort
Mr Moskeeto
Broken Sword: The Sleeping Dragon
Aggressive Inline
Clock Tower 3
XIII
GTA: Vice City

PSP
Virtua Tennis World Tour
Tony Hawks Underground 2 Remix
[/b]
Hvor mye skal du ha for Virtual Tennis?
 
#16
Tviler litt på å selge det skjønner du... Du har ikke noen av spillene jeg ønsker å bytte til meg da?

Og 200,- syntes jeg var litt lite med tanke på at jeg kjøpte det for 550,- og jeg har spilt det 3 ganger
 
#17
Tviler litt på å selge det skjønner du... Du har ikke noen av spillene jeg ønsker å bytte til meg da?

Og 200,- syntes jeg var litt lite med tanke på at jeg kjøpte det for 550,- og jeg har spilt det 3 ganger
[/b]
hehe skjønner da... trodde kanskje du hadde spilt det så mye at du hadde gått lei av det... sorry. skal sjekke spillsamlinga litt...