PSP selges

Status
Stengt for ytterligere svar.
Interessert i en PSP? Har en med original-pakken, manual, sånn lyd-styregreie, PSP-cover og lader, dvs komplett valuepack(embalasjen rundt PSP er dog kastet, hvis det er viktig for noen) minus demodisken, som besto av noen musikkvideoer og uspillbare demoer.

Den er uhyre lite brukt (ble brukt som MP3-spiller en stund, før jeg la den på hylla...), ble kjøpt for ca 6 måneder siden, har ingen riper, og styrespaken har aldri falt av. Det er ingen feil eller mangler på den av noe slag. Hvis du vil, følger det med en 2 GB minnebrikke (Sony magicgate, hvis det sier noen noe) for en ekstra penge.

Jeg finner veiledende pris til å være ca 2000 kr for value pack. Ettersom den er praktisk talt ubrukt og komplett(minus demodisk), synes jeg det ikke er urimelig å selge den for for 1600, 1800 hvis med minnebrikke. Dette kan selvsagt prutes. Hvis den kjøpes for gitt pris, betaler jeg frakt.

Helst kontakt meg via epost, da jeg kanskje glemmer å sjekke forumet:p

Fisken

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
SITAT(Fisken @ 06.08.07, 02.56) 76294
Jeg finner veiledende pris til å være ca 2000 kr for value pack. Ettersom den er praktisk talt ubrukt og komplett(minus demodisk), synes jeg det ikke er urimelig å selge den for for 1800, 2100 hvis med minnebrikke.[/b]
Det er urimelig, jo, når man kan finne brukt PSP Value Pack m/ spill til en tusenlapp på f.eks. QXL.

Jeg kan garantere på min tro og ære at styrespaken aldri har falt av. Har som sagt ikke brukt den til spilling, og psp'en er fullstendig som ny.

Og ang. pris kan jeg nesten garantere at den du får på qxl verken er i like god stand eller like komplett, og dessuten så er prisen her prutbar.

Fisken

Du skal være god hvis du får solgt pakken til den prisen her på SG, vi er litt lurere og har mer peiling enn idiotene på de større auksjonsidene. Legg den ut på QXL eller noe.

Samme pakken du tilbyr, bare splitter ny fra Ledal, koster mindre enn du skal ha for din brukte. :rulleøyne:

SITAT(Fisken @ 06.08.07, 11.51) 76307
Jeg kan garantere på min tro og ære at styrespaken aldri har falt av. Har som sagt ikke brukt den til spilling, og psp'en er fullstendig som ny.

Og ang. pris kan jeg nesten garantere at den du får på qxl verken er i like god stand eller like komplett, og dessuten så er prisen her prutbar.

Jeg synes forsåvidt det er unødvendig å legge ut en sånn melding når du ikke har noe imot salget, ikke skal kjøpe og ikke spør om produktet. Jeg ser ikke helt hva du vil oppnå med en sånn melding.

Fisken
[/b]
Jeg var ironisk, siden jeg ikke ser noen grunn til at den skal falle av...

Kanskje Houseman er interessert, bare ikke på din overprisete PSP?

Og det er forresten ikke vanskelig å finne auksjoner hvor PSPen er HELT komplett, i motsetning til din.

Lykke til med salget.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
SITAT(Fisken @ 06.08.07, 11.51) 76307
[/b]
Hvordan kan du garantere det? Det står at den fremstår som ny, ikke har noen skjemmende riper og ikke har hatt noen problemer, selv om den naturligvis er mer brukt enn din og ikke lenger har garanti. Men pakken er jo faktisk mer komplett enn din siden den inneholder alt en Value Pack inneholder pluss spill, UMD-filmer og et originalt minnekort, til under halvparten av prisen du forlanger.

Ok, ok... kan sikkert selge på finn.no da. Der kan jeg jo faktisk komme meg i land med en pris jeg også kan overleve med.

1800 med minnebrikke sier du? Vel, da betaler jeg gledelig 199 kroner for å få noe splitter nytt, sorry.

Velkommen til forumet forresten. :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vi nøyer oss med stenging, tenker jeg. :)

Status
Stengt for ytterligere svar.