PSP Slim Lite (modda) selges ( 6 farger + 3 LIMITED EDITION Pakker)

#1
Det du kan med disse pspene:

Dette kan du spille fra minnebriken uten noen ekstra programmer:
- Psp spill
- Playstation spill
- Filmer i MP4 format,iso format +++
- Musikk
- Bilder
- Programmer som er lagd av hackre\private programerere

Hack programmene\homebrew åpner en helt ny verden med muligheter til pspen din. Feks så kan du steame psp spill gjennom usbkabel ( spille iso filer du har på pcen på pspen). Du kan bruke pspen din som en universalfjernkontroll. Ha msn på den og lese mail med mere. Spille spill til gamle spillekonsoller feks nintendo og super nintendo osv.Jaja dere vet vel egentlig det meste man kan gjøre med en modda psp fra før så det er vel kanskje liten mening i å forklare det men

Svart (på lager =)


Sølv (på lager =)


Blå ( har på lager om 2-3 dager)


Rosa (8-20 dagers leveringstid)


Lilla (8-20 dagers leveringstid)


Hvit (8-20 dagers leveringstid)



LIMITED EDITION Pakker ( alle disse pspene har forskjellige bilder bakpå pspen av en eller annen figur i spille ):

Star Wars ( hvit psp 2100kr)
- Star Wars BATTLEFRONT spillet følger med


Daxter ( sølv psp 2200kr)
Innhold:
- Family Guy: The Freakin Sweet Collection video
- Daxter spillet
- 1GB minnebrikke


Final Fantasy VII CRISIS CORE( sølv pris rundt 3000kr++
-Final Fantasy VII CRISIS CORE spille
- noen Final Fantasy efekter ( se bilde) Denne pakken er jo for final fantasy nerder og er egentlig alt for dyr til at noen gidder å kjøpe den
http://img257.imageshack.us/my.php?image=finalfantasiym6.jpg
http://img68.imageshack.us/my.php?image=finalfantasi2ha5.jpg
http://img292.imageshack.us/my.php?image=f...fantasi3ch5.jpg



Pspene og minnekortene er NYE og pspen blir bare åpnet for å modde den og så blir den lagt ned i boksen i gjen. Fordi at man bare oppgraderer programvaren på pspen så mister ikke pspen garantien sin. Men blå,hvit,rosa og lilla blir importert fra singapor og er litt usikker på om sony har internasjonal garanti eller ikke. Men jeg tror de har det


Pris 1900 for psp og 2200 for psp med 4gb minnekort , oppkrav 180kr , uten oppkrav ca 100kr
 
#6
Må si meg enig her. Å kreve en 1000lapp for en softwaremod er rent ran. Hvis du ikke tør å gjøre det selv er det plenty av folk som gjør det for et par hundre.
 

K999

Keystone State Of Mind
#8
PSP slim koster 1400,- i butikkene, å modde den selv (bare les litt rundt på nettet) koste ingenting. 4gbminnekort koster vel 200-400kr?
 
#9
SITAT(K999 @ 04.11.07, 02.33) 87896
PSP slim koster 1400,- i butikkene, å modde den selv (bare les litt rundt på nettet) koste ingenting. 4gbminnekort koster vel 200-400kr?
[/b]


jeg hadde nok kjøpt hadde han solgt dem for 1400 men 2000 blir litt vel mye ass
 
#10
SITAT(K999 @ 04.11.07, 02.33) 87896
PSP slim koster 1400,- i butikkene, å modde den selv (bare les litt rundt på nettet) koste ingenting. 4gbminnekort koster vel 200-400kr?
[/b]

psp slim koster mellom 1600kr- 1800kr ( kommer ann på hvor du kjøper den ). Dette er nye psp slim ikke brukte. Uansett om en software modd ikke er verdt "noe" så bør du jo se på dine kostnadder med å gjøre det selv og det er ikke billigere heller dyrere.Men jeg kan godt modde en psp for dere for 300kr men da må du huske at du må betale både porto på pspen til meg og tilbake og dette blir nok dyrere. Og de billigest minnekortene jeg har sett i norge koster 400kr.

Og hvit,blå lilla og rosa er importert fra singapor. Og disse selger IKKE i norge.
 
#11
SITAT(ZorgX @ 04.11.07, 12.13) 87906
Uansett om en software modd ikke er verdt "noe" så bør du jo se på dine kostnadder med å gjøre det selv og det er ikke billigere heller dyrere.
[/b]
Hm? Tror nokk at å softmodde en PSP er gratis så lenge du har en overføringskabel eller kortleser, og å softmodde PSP er kjempelett. (men om du sikter til at det ville være billigere siden du får garanti så forstår jeg ~forsåvidt~)
 
#12
SITAT(Makt @ 04.11.07, 12.29) 87908
Hm? Tror nokk at å softmodde en PSP er gratis så lenge du har en overføringskabel eller kortleser, og å softmodde PSP er kjempelett. (men om du sikter til at det ville være billigere siden du får garanti så forstår jeg ~forsåvidt~)
[/b]

men på de nye pspene så går de ikke ann å softmodde de uten pandora battery og for å lage de så må man enten være flink til å lodde eller ha tilgang på en modda psp


I tillegg så blir alle pspene pixel sjekket ( selger ikke psp med pixel feil) og hvis noen kunder får problemer med pspen fordi at de har greid å fucke opp firmwaren så reparerer jeg dette gratis mot at de betaler porto på den til meg og til dem
 

oma

Village Drunk
#13
riktig, psp slim trenger pandoras battery, (kan ikke helt detaljene på det siden jeg ikke har gjort pandora hacken på slim, men vanlig hack på fat), for å endre softwaren, så det koster faktisk en ekstra psp (med enten moddet software eller 1.5/2.71 firmware) og ett ekstra batteri.

dog, 1000kr for dette syns jeg også blir ganske dyrt, så vidt jeg vet så driver dark_alex/team 33 på og fikser en firmwareupdate som ikke skal trenge pandora for å funke, så om ikke så altfor lenge så burde det være mulig å få det til selv

men gode service standard du har, det er bra :) men for at jeg skulle ha betalt 2000kr for det ville jeg hatt ett (nesten) valgfritt psx spill i tillegg, popstation (iso til eboot converter som funker) med på minnebrikken og gratis firmware garanti (du betaler porto og slik, siden man egentlig ikke kan fucke opp firmwaren om man ikke går inn for det?)

(ikke at jeg kommer til å slå til uansett, har alt utstyr til å gjøre det selv)
 
#14
SITAT(oma @ 04.11.07, 18.02) 87948
riktig, psp slim trenger pandoras battery, (kan ikke helt detaljene på det siden jeg ikke har gjort pandora hacken på slim, men vanlig hack på fat), for å endre softwaren, så det koster faktisk en ekstra psp (med enten moddet software eller 1.5/2.71 firmware) og ett ekstra batteri.

dog, 1000kr for dette syns jeg også blir ganske dyrt, så vidt jeg vet så driver dark_alex/team 33 på og fikser en firmwareupdate som ikke skal trenge pandora for å funke, så om ikke så altfor lenge så burde det være mulig å få det til selv

men gode service standard du har, det er bra :) men for at jeg skulle ha betalt 2000kr for det ville jeg hatt ett (nesten) valgfritt psx spill i tillegg, popstation (iso til eboot converter som funker) med på minnebrikken og gratis firmware garanti (du betaler porto og slik, siden man egentlig ikke kan fucke opp firmwaren om man ikke går inn for det?)

(ikke at jeg kommer til å slå til uansett, har alt utstyr til å gjøre det selv)
[/b]

er du dårlig i matte ? hvor får du 1000kr fra ??
Jeg kjøper psp slim for 1600kr og selger den for 1950kr altså jeg tjener 350kr ikke 1000kr.
Det skal ikke sååå mye til å fucke opp firmware feks strømbrudd under flashing kan føre til det.
ER ikke lov til å selge pk( tror det er lov å gi det? vet ikke).
 

K999

Keystone State Of Mind
#15
Vel hvis du kjøper PSP slim til 1600,- så går du feil plass, som jeg sa så selger de den for 1400,-. Hvertfall her i rogaland, på både Siba og EBgames, muligens andre plasser også.
 

oma

Village Drunk
#16
men det er jo du som skal fikse 3.71 m33-2, så firmwaren er jo allerede fikset og klar når man får den, så dermed er det nesten ikke mulig å fucke firmwaren om man ikke prøver å oppdatere til annen firmware igjen etter det, med feks å spille ett nytt orginalspill som krever en offisiell firmware oppdatering. (Da bør man rippe orginalspillet sitt lovlig til sin egen maskin, så convertere det for å spille det uten umd-disk fra minnebrikken.)

strømbrudd under flashing er nært døden for psper XD det er derfor det bare er nerder som meg og deg som tør å gjøre det, heldigvis så finnes det nå pandora's battery som gjør at man vil aldri kunne "brikke" pspen sin så totalt at det ikke er ufiksbart ^^ (så vidt jeg vet)

den ekstra pspen du kjøper for å gjøre dette mulig + batteriet er jo for deg ett engangskjøp, så du tjener jo eksponensielt mer og mer jo flere du selger, det er ikke slik at du kun tjener 3-400kr per salg - om du kjøper de svarte og de sølvfargede pspene i norge (og ikke bestiller fra singapore, eller hvor nå enn du kjøper standardfargene) på eb games eller game, så tjener du noen ekstra slanter til, så kan prisen på blå og rosa være 200kr dyrere eller noe.

jeg forstår godt prisene dine, men det er fremdeles dyrt, og jeg tror ikke du vil få solgt noen her på _dette_ forumet til den prisen, men hadde jeg fått dette tilbudet for 1 måned siden (da jeg ikke hadde slim enda), og til prisen '1700-1800', så hadde jeg slått til - du ville nok ikke tjent så mye (eller noe i det hele tatt) på det salget i seg selv, men over tid, for hver eneste du hadde solgt, jo mer hadde du tjent. Eksponensielt ^^
 
#17
SITAT(oma @ 05.11.07, 00.14) 87974
men det er jo du som skal fikse 3.71 m33-2, så firmwaren er jo allerede fikset og klar når man får den, så dermed er det nesten ikke mulig å fucke firmwaren om man ikke prøver å oppdatere til annen firmware igjen etter det, med feks å spille ett nytt orginalspill som krever en offisiell firmware oppdatering. (Da bør man rippe orginalspillet sitt lovlig til sin egen maskin, så convertere det for å spille det uten umd-disk fra minnebrikken.)

strømbrudd under flashing er nært døden for psper XD det er derfor det bare er nerder som meg og deg som tør å gjøre det, heldigvis så finnes det nå pandora's battery som gjør at man vil aldri kunne "brikke" pspen sin så totalt at det ikke er ufiksbart ^^ (så vidt jeg vet)

den ekstra pspen du kjøper for å gjøre dette mulig + batteriet er jo for deg ett engangskjøp, så du tjener jo eksponensielt mer og mer jo flere du selger, det er ikke slik at du kun tjener 3-400kr per salg - om du kjøper de svarte og de sølvfargede pspene i norge (og ikke bestiller fra singapore, eller hvor nå enn du kjøper standardfargene) på eb games eller game, så tjener du noen ekstra slanter til, så kan prisen på blå og rosa være 200kr dyrere eller noe.

jeg forstår godt prisene dine, men det er fremdeles dyrt, og jeg tror ikke du vil få solgt noen her på _dette_ forumet til den prisen, men hadde jeg fått dette tilbudet for 1 måned siden (da jeg ikke hadde slim enda), og til prisen '1700-1800', så hadde jeg slått til - du ville nok ikke tjent så mye (eller noe i det hele tatt) på det salget i seg selv, men over tid, for hver eneste du hadde solgt, jo mer hadde du tjent. Eksponensielt ^^
[/b]

Altså hvis sony lager en ny firmware så kommer nokk m33 til å lage en ny firmware og da skal jo alle ha den og da må de folka flashe den selv. En annen ting er at jeg ikke har noen grunn til å jobbe gratis. Siden jeg ikke har psper men kjøper på bestilling så trenger jeg ikke å gå ned i pris fordi det er ingen krise for meg om jeg får solgt noen eller ikke. Jeg jobber som visningsasistent på et eiendomsfirma og da tjener jeg 500kr timen. Dette var et tilbud til de som ville ha en psp ferdig som ikke gadd å sitte å styre og fikse det selv( Og det er faktisk dyrere å gjøre det selv).
 

oma

Village Drunk
#18
det kommer nok andre firmware oppdateringer ja, men neppe av m33/dark alex, men jeg skjønner poenget ditt, jeg tenkte jeg bare skulle nevne det.

samme hva jobb du har, rent foretningsmessig hadde det vært lurerere å kjøpe standardfargene i norge på butikker, kjøpe en brukt fat psp som du modder, ett ekstra batteri, så du kan ta pandora metoden på de psp slimene du har tenkt å selge. Jeg regner med du har lyst til å tjene litt på dette du driver med, og jeg tror at du hadde glatt tjent mye mer om du solgte dem for mindre enn 2000. For det er nok desidert ett marked for dette, det tok meg 2 år før jeg turde å gjøre noe slikt, så mange er villig til å betale litt ekstra, men jeg tror ikke hvemsomhelst slenger i 600kr mer enn en vanlig psp koster i diverse norske butikker.

er ikke meningen å provosere deg på noe vis, bare sier hva jeg tror jeg hadde gjort om jeg hadde drevet på med det :)
 
#19
Men da vil jeg kjøpe , tja la meg se, hva med 2 000 000 psper ? altså hvis du skal selge dem 2000kr billigere en min så betyr det at du skal gi 50 kr til vær person som vil ha en psp slim altså hadde du skylt meg 100 000 000kr eller 100 millioner om du vil. En annen ting er at disse koster ikke 600kr mere en vanlig. Og de koster ikke 1400 kr på Siba og EBgames, den koster 1500kr ( eller 1499 om du vil .. men du avrunner ikke 1499 til 1400 da hvis ikke du har 2 i matte da haha, som tydligvis mange her burde fått). og 1950kr-1500kr= 450kr.Dessvere så bor ikke jeg nær noen av disse butikkene og porto fra dem til meg hadde blitt over 100kr så jeg hadde ikke tjent noe på å kjøpe dem der. Kan jo sette ned prisen til 1900kr sån at alt ser penere ut..

Grunnen til at jeg ikke bare vil selge standar fargene er fordi at mange folk vil ha noe som ikke alle andre har. Selv om det har så små forskjeller som feks farge..
 
#20