PSP-titler på TGS

G

Guffufs

Gjest
Det kommer jo sikkert en bæreveske, slik som den til GBA.
Min GBA har ingen riper, fordi jeg brukte en veske til å ha den i, og fordi jeg generelt behandlet den bra.

PSP er som dere sier ganske sårbar, men det var jo ikke noe problem for GBA, så det blir vel ikke noe stort problem for PSP heller. Men det er jo mye mer praktisk med løsningen Nintendo har valgt til DS.

SKjønner ikke hvordan dere klarer å ripe opp GBAene deres. Er jo bare å putte den i en lomme, alene, så går det helt fint.

DSen er mer beskyttet ja. Det er en fordel de fleste, men ikke en nødvendighet for alle.

Opprinnelig skrevet av Guffufs@25.09.2004, 20.19
Det kommer jo sikkert en bæreveske, slik som den til GBA.
Min GBA har ingen riper, fordi jeg brukte en veske til å ha den i, og fordi jeg generelt behandlet den bra.

PSP er som dere sier ganske sårbar, men det var jo ikke noe problem for GBA, så det blir vel ikke noe stort problem for PSP heller. Men det er jo mye mer praktisk med løsningen Nintendo har valgt til DS.
108260​
min gba hadde ingen riper. var veldig fin. fikk nytt cover når jeg fikk meg after burner, men så for noen dager siden skulle en venn (som ikke er flink å behandle ting) låne den. "neida jeg skal ikke ta på skjermen"

når jeg fikk den igjen var det fingermerker på hele, og han hadde ikke hatt den i veska, så nå er den helt ripa opp :ehm...:
er fortsatt overbevist at DS'en kommer til å rocke mest...

G

Guffufs

Gjest
Det er jo det jeg sier.
Hvis du behandler den bra, så varer den lenge og den får ingen riper.

Det gjelder jo alle ting, hvis du behandler den bra, så blir den bra.
Også DS, selv om den har sånn...eh..hva heter det igjen? Sånn åpne og lukke ting, så betyr det ikke at den ikke får noen riper.

Kilik

Lokal moderator

Da er TGS ferdig og jeg har fortsatt ikke sett en eneste PSP-tittel som rettferdiggjør et kjøp av konsollen for min del. Dog grafikken viser allerede stort potensiale:

Coded Arms (FPS, Konami)

AC Formula (Mech-sim, From Software)

Gran Turismo 4 Mobile

Merk at bildene er i samme oppløsning som PSP (480x272).