PSP v2 firmware

#1

Funksjoner i V.2.0:
- Gjør det umlig å bruke homebrews og emulatorer.
- WPA sikring blir endelig tilgjengelig.
- En webleser!
- Ny metode for å overføre bilder fra PSP til PSP.
- Støtte for Portabel TV via direkte overført video (kun japanske brukere inntil videre)
- "Gå til" funksjon i UMD filmer
- A-B repeat lagt til på video
- 4:3 modus for videoer.
- Lydalternativer til filmer på stick
- AVC codec for filmer på stick
- Støtte for Memory Stick PRO Duo på musikk
- MP4 (AAC) og WAV (LPCM) støtte for musikk.
- Wallpaper mulighet under foto.
- Tiff, PNG, GIF og BMP er gyldige bildeformater under foto.
- Nytt språk: Koreansk
- Mulighet for å endre knappeopppsett... Dermed kan stille knappene likt den amerikanske versjonen, hvor X er bekreftelse i stedet for sirkel.
- Muligheter for themes!
- Enklere å bruke nettverk

stusset litt over den øverste der :svette:
 
#2
Ditto, har nettop skaffet meg emulatorer så jeg har det morsomt med de, jeg kommer nok ikke å oppdatere med det første.
 
#3
å det jeg mente var om skriveleifen betyr om de har byttet ut U og M eller om det skal stå umulig ;)
 
#5
Staar naa bak skolen der det er wlan, og svarer fra psp. Browseren funker fint. T.o.m. SG ser bra ut ;)

Edit: Sitter på PC hjemme nå. Browseren funker ganske bra, så lenge WLAN-forbindelsen er stabil. Hvis den kobler av så er ikke browseren så kjapp til å koble seg til igjen, og det later til at det er mer gunstig å gå ut av browseren og starte den på nytt, sånn at PSPen kobler til WLAN på nytt. Ellers var det litt morsomt å sitte og Google på maskinen, og ikke minst, se på pupper. Var litt tregt da jeg skulle svare i denne tråden, men det kan ha noe å gjøre med forbindelsen jeg brukte.
 
#6
Det er sikkert interesangt med nettleser, men det kommer vel en homebrew-nettleser. Dessuten er jeg fornøyd med funksjonene på 4.5, og ser ingen grunn til å oppdatere.
Themes, overføring mellom PSPer, og den knappefunksjonen har man allerede som homebrews.