PSP

Er det slik den ser ut, er det bestemt?
Synes personlig knappene ser litt "dårlige" ut.
??

Det er vel bare et tidlig konseptdesign, men tror ikke sluttresultatet har blitt vist ennå.

Men noen som har hørt noe mer om hva endelig pris blir på spill og maskinvare her i norge? Jeg vet at spillene skal være ganske billige, i og med at de er laget på et ganske billig medium, men hvis det handler om 100 kroner billigere enn GBA spillene, så er det dårlig. Hvis spillene koster meg 300 kroner stykket, tror jeg nok spillsamlingen vil ha en mye brattere kurve enn de andre spillene. Forutsatt at det kommer ut noe bra da.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis N-Gage blir målestokk ser det heller mørkt ut for det, tror jeg. Makan til overflødig maskin. :p

Hehe, jeg har mange millioner ganger mer tro på PSP enn jeg hadde på N-Gage. Sony vet mer hva de gjør, når det gjelder spillmarkedet. Nokia hadde ikke peiling, det mest avanserte de hadde vært innom var Snake på Nokia 3210 :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg må nesten bare vente til PSP kommer for å gjøre meg opp en mening om den... N-Gage var aldri noe reelt alternativ til GBA-en min. Dersom Sony viser at de klarer å sikre innovative utviklere og skape en unik profil til PSP-en skal de ikke se bort ifra at jeg kommer til å kjøpe meg en.

noen som vet om den er spillbar på e3

Det var ihvertfall planene, vet ikke om noen forandringer. Designet, innhold (har de droppa wireless-LAN optionen?) ... prototypen skulle etter planen være klar til E3 2004. Spesielt nå når den skal komme i august ( :thumbsup: )

Opprinnelig skrevet av Egle@05.04.2004, 12.23
Leste i UK official PS2 magazine at PSP lanseringen i Europa og USA er utsatt til begynnelsen av 2005 på grunn av mangelen på produserte spill.
Jeg tror PSP kommer i August.
Leste det et sted.

Ja, kanskje det. Det var noe jeg bare fant på nettet, men "hovedkilden" var det nyeste UK PS2 magazine (April). Har ikke scanner så jeg får ikke vist det, men der sto det at det var offisielt bekreftet av Sony. Dere får dermed tro hva dere vil.

Opprinnelig skrevet av Egle@05.04.2004, 17.29
Ja, kanskje det. Det var noe jeg bare fant på nettet, men "hovedkilden" var det nyeste UK PS2 magazine (April). Har ikke scanner så jeg får ikke vist det, men der sto det at det var offisielt bekreftet av Sony. Dere får dermed tro hva dere vil.
Men så skal det sies at de bladene trykkes ca. en måned før de kommer i butikken