PStwo

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Scarface@23.09.2004, 07.50
Betalte du 4000?!

Når kjøpte du den? Når den var helt ny?
106930​
Kjenner faktisk en som betalte rundt 7000 kr. for japansk PS2 på Spiderman. Det var på den tiden Ridge Racer V og Tekken Tag var de mest imponerende spillene...

Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen+21.09.2004, 22.26-->
<!--QuoteBegin-Morbo
@21.09.2004, 22.11
Hvorfor er det så mange som prater om å kjøpe seg en ny PS2? Går de altså istykker etter noen år? Siden jeg hverken har en PSX eller PS2 vet jeg ikke så mye om det, men absolutt alle konsollene jeg har eid opp gjennom årene virker den dag i dag. Alt fra NESen til Xboxen og Gamecuben (GCen har blitt brukt utrolig mye den tiden jeg har hatt den, som er helt siden lanseringen i her i Norge).
Noen av oss har i hvert fall småsøsken som har dusinvis av kamerater med seg hjem fra skolen hver dag, og som konstant herjer som fem-og-åtti ville elefanter.
106212​
[/b]
Ja, jeg har også småsøsken som har med dusinvis av kamerater med seg hjem hver dag. Men det betyr ikke at jeg lar dem ødelegge PS2-en. Er ikke verre enn å sette dem litt på plass, og si at de får se til helvete å behandle konsollen(e) bra.

Hva i helvete har PS2 og Gamecube parra seg eller noe :blunk:

Fet den , men har overhodet ikke bruk for to PS2. Venter heller på PS3 eller "next generation" som det heter. Hvis det blir en mobil spillkonsoll enhet så satser jeg på en PSP. :p

SAME SHIT, NEW WRAPPING <_<

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude@23.09.2004, 16.50
107118​
Åja, hehe, siden Gamecube er en kube, og denne... Ikke er det?

SAME SHIT, NEW WRAPPING  <_<
Jeg tror det var det som var poenget, ja. Ingen har prøvd å overbevise deg om at det er noe stort, nytt og wünderbart med denne, det er simpelten PS2 i en mindre utgave, derfor den helt like prisen. Zkjønn-R?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Den kommer ikke til Europa, så jeg vet ikke om det er et problem eller ei for din del.

Jeg spør igjen jeg: Er det virkelig sånn at PS2 blir ødelagt/dårligere over tid? Det virker for meg som at flere her inn, som allerede har en PS2, men hverken en Xbox eller Gamecube, har tenkt å kjøpe denne i tilleg til deres gamle. Hvorfor ikke kjøpte en GC eller Xbox i stedenfor? Den eneste gode grunnen jeg kan komme på for å gjøre dette, er at de det gjelder ikke kan spille spillene sine på deres gamle PS2. og isåfall må da kvaliteten på dem være rimelig dårlig?

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@23.09.2004, 19.56
Må man ikke ha harddisk for å spille Final Fantasy XI da?
107205​
Ja.
Og når de nå dropper harddisken, så kommer nok ikke Final Fantasy XI ut på PS2 i Europa...

Kilik

Lokal moderator
Offisielt ingen harddisk:

"The new PlayStation 2 was designed to be slimmer and more lightweight, and the current manufacturing, as well as capacity and design of the internal Hard Disk Drive would not allow for inclusion in the new hardware model," SCEA's statement says.

"The design of the new hardware is NOT a sign of Sony Computer Entertainment's change in philosophy regarding the Hard Disc Drive. The internal Hard Disc Drive will continue to be sold in North America and Sony Computer Entertainment America will offer related services and customer support."

"Consumers who want and use the Hard Disk Drive are typically the more 'hard core' gamers, and with more than 27 million PlayStation 2 units already sold in North America, we feel that a majority of those HDD interested consumers already have their PlayStation 2 units," it then says, somewhat at odds with the previous comment, before concluding, "We are also looking into other memory options that would be compatible with the new PlayStation 2."

Så PAL-spillere kan nok bare glemme FFXI og SOCOM II-nedlastinger...

Opprinnelig skrevet av Baronen+23.09.2004, 16.56-->
<!--QuoteBegin-SulkyIce Dude
@23.09.2004, 16.50
107118​
Åja, hehe, siden Gamecube er en kube, og denne... Ikke er det?

SAME SHIT, NEW WRAPPING  <_<
Jeg tror det var det som var poenget, ja. Ingen har prøvd å overbevise deg om at det er noe stort, nytt og wünderbart med denne, det er simpelten PS2 i en mindre utgave, derfor den helt like prisen. Zkjønn-R?
107129​
[/b]
Det er helt riktig. Ingen har, eller kommer til å overbevise meg om at dette er mer en "same shit, new wrapping. :p Hvil bare påpeke at det er den samme gamle PS2'en (med nettverksadater vel å merke) :)