Psychonauts, gratis, jævla dicks!

Lodin

Der Waaaah
Siden fortsatt noen av dere fiseminkene ikke har spilt det beste spillet noensinne, Psychonauts så tenkte jeg å gifte tre av dere det. Det er skitbillig på Steam fram til torsdag og greier.
Skriv Steam ID-et ditt her så er du med i trekningen som skjer en gang i morra.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
FFFFFFFFFFFFF, jeg som allerede har kjøpt det.

Jeg er en niggrete døgenikt, og har ikke Psychonauts, og fortjener derfor hard pisking. Sign me up!

Frenzy666 er navnet på dampen.

Novastrum

Feminist-elitist
Wow... dette er gavmildt. :)

novaster er min dampID

Jeg skal sjekke gjennom steamlista mi og se om jeg har noen gifts til overs. Kanskje jeg får en bioshock gift når jeg kjøper toern og.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skriv dere på, jeg har faktisk råd til å spandere en tjuelapp på et par folk jeg også.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lodin får styre først og så får jeg se hvor mange stragglers som får spill etterpå. Jepp.

Novastrum

Feminist-elitist
Vent... er det snakk om tjue kroner så kan jeg kjøpe det sjøl. La en student få det i steden. :)

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
EDIT: føkk it, jeg bare kjøper det. Det får være grenser til griskhet/gnienhet.

Lodin

Der Waaaah
Da sier vi at jeg trekker vinner rundt tolv i morra. Sånn at de som vil Buggze får tid til å kjøpe det om de ikke vinner.

http://steamcommunity.com/id/Patney

beowwwwwwwwww

Edit: Glem det, kjøpte det nettopp selv. Låner PS2-utgaven av en venn, men jeg klarte ikke spille det på grunn av den elendige frameraten. Ser frem til å spille det som det skal spilles :)

Det har jeg selvfølgelig. Usikker på om jeg skal bruke min Dualshock 3 eller den stygge gamestoppaden med firkantet hull til joysticken.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har du tilfeldigvis link til Dualshock 3-driver?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hmm, ja. Gadd ikke stresse så mye med det, men så har jeg USB-adapter for bla. Sony-kontroller, så da ble det DS2.