Psychonauts, gratis, jævla dicks!

#21
Har du tilfeldigvis link til Dualshock 3-driver?
Beklager, men et raskt googlesøk burde gi deg hundrevis av treff. Det er en ganske enkel prosedyre. Å installere driveren altså, prøver ikke å være frekk og si at du ikke vet å google.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Vel, grunnen til at jeg spurte var at det er et sant mas å finne noe som funker på nyere versjoner av Windows OG støtter 64-bits-operativsystem. Til tross for at de fleste med Windows 7 kjører 64-bits siden laptopmekkerne endelig har fått øynene opp for 4GB RAM som minimum. Men greit. :p
 
#23
Ah, jeg prøvde desperat å få til det der på broren min sin PC som har 64 bit Vista. Jeg gav opp.
 

Lodin

Der Waaaah
#24
Og de nominerte er...
1. Frenzy
2. K999
3. CyberK
4. Grønn Zebra
5. Drauden

Vel det er jo ikke mye til konk siden Yeti sikkert sponser de to gjenværende. Men men, her er trekningen:



Da skal jeg sette igang med giftinga til K999, CyberK og Zebra. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Send meg Steam-ID på PM så er det en god sjanse for at dere får Psychonauts i kveld, i sekstida. Forutsetningen er at jeg får en link til en side hvor jeg kan se det jævla nicket ditt slik du har det nå, ikke et nick du brukte for tre år siden som ikke går an å søke på. Og ikke noe sånn "jeg tror muligens kanskje at kontonavnet mitt er slik-og-slik". Seriøst.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Hvis Tyskland/MadMike (henholdsvis 0 og 83 treff på Steam-brukersøk, tenk det) og Frenzy vil ha så får de forte seg å si fra.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#31
Er det ikke Tysland? Som i Terje Tysland.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#32
YAY I WIN! Jeg vil gjerne takke Lodin for å ha stilt opp med gaven og de 100 apene med skrivemaskiner som ligger bak random.org for å ha utpekt meg som en av vinnerne.

Nå er den ferdig nedlastet, så får vi se om jeg noengang starter den opp. =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
#34
Yeti er nå offisielt min homeboy, og fortjener mandig cred for å sende et eksemplar av Psychonauts min min.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#35
Da har jeg spilt herligheten i drøye to timer. Dessverre endte idyllen på første boss som var maks RAEG. Kamereat wonka som faen av en eller annen grunn og gjorde ting faen så frustrerende.

Men grafikken er fin og fargerik. karakterene er morsomme og lyden er kjempekos. Har en ganske bang anelse om at det hadde vært enda litt morore med pad.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#36
Det er faktisk det eneste nye spillet jeg har måttet spille med pad på PC. Brukte PS2-USBdings og det funka veldig bra.
 

Lodin

Der Waaaah
#37
La meg bare bumpe denne jævla tråden siden dette er en viktig dag i Nautstorien. Mitt favorittspill noensinne er blitt porta til Møkkintosh! Ikke bare det, men det er og blitt patcha til PC med chieves hos Steam, har nye grafiske options så det kan kjøre bedre på billige laptopper og vanskeligere Meat Circus siden alle fansene ba om det. =D
Med vanskeligere menes det lettere. Jævla babbyer. Med to hoder.
For å feire alt dette har Dobbelfin lansert en gratis app til iOS. I denne kan man titte på alle minnene Razputin plukker med seg fra hjernene til folk. Det er forsåvidt ikke så spess, men det er ganske spess at man kan få kommentarspor til dem fra Tim Schafer og Scott Campbell (tegnefyren som bla. designa figmentene)!
Dette gjør at jeg herved erklærer dette for årets store Psychonauts-dag. For å feire det skal jeg beskylde folk for å ha de mentale tilstandene til sjøkuer og ta en ridetur på verdens minste ponni.

Og nei, det er ingen gratis kopier av Nauts å få her. Lurte dere!
 
#40
Psychonauts er virkelig et av de beste spillene jeg har spilt også, ved siden av chrono trigger og at fåtall andre. Level designet tas virkelig til et nytt nivå. Hvis det finnes en spillgud kommer en oppfølger. Slutten av spillet hinter jo sterkt mot en.