Psychonauts

Hvordan får jeg den siste evnen i spillet? har låst meg fast å tror det må være den eneste løsningen.

Knallkult spill foresten, bare litt irriterende at det ikke skjer noe i den årntlige verdenen, alt er så stille når alle er borte. litt kjedelig liksom

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Veldig fett at du ikke skrev et knyst om hva du har gjort og sånn, da. Dog, hvis ikke jeg husker helt feil, hjelper det å makse ut Psi-ranken din.

Jeg har alle evnene utenom den siste og er over sjøen der hvor han syke milkman fyren står å skriker med en fakkel i hånden.

det jeg skal gjøre nå er å skaffe meg en forkledning så jeg blir sluppet inn i heisen men aner ikke hvordan jeg skal få gjort det.

kjønner at man skal hjelpe de 3 folka men hvordan?

Har psi rank på 43 forresten.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er et clew om at du må finne fram den vesle døra di og spille gjennom tre av de stiligste brettene i spillet (etter min mening, iallfall). :)

åja, selvfølgelig, hadde glemt den jeg.
Takk.

Lodin

Der Waaaah
En Nauts tråd og jeg fikk ikke delta?
Da gidder jeg heller ikke fortelle dere hva det neste spillet til Dobbelfint blir. <_<

Lodin

Der Waaaah
Ok da. Fra diverse intervjuer med godeste Tim Schafer har jeg konkludert at det neste spillet deres blir et budistisk heavy metal papirfly MMO. =D

SITAT(Lodin @ 21.12.06, 02.39) 43193
Ok da. Fra diverse intervjuer med godeste Tim Schafer har jeg konkludert at det neste spillet deres blir et budistisk heavy metal papirfly MMO. =D[/b]
Herlig!

Jeg kan faktisk ikke tenke meg mye som er kulere enn buddhistiske heavy metal-papirfly-MMO-er. Lite som er bedre enn å sveve rundt fra høye fjell mens man hører på Iron Maiden, kontemplerer nirvanas relevans og diskuterer med sine gode venner. Yay!

Lodin

Der Waaaah
Evt. finner han på noe nytt kødd hver gang han blir intervjua og det uungåelige spørsmålet om deres neste prosjekt dukker opp. ^_^