Psychonauts

#1
Var nysjgerrig på om det er flere enn bare meg på forumet som ser fram til dette spillet. Konseptet og historien er skrevet av Tim Schaffer, samme mannen som stod bak spillene Full Throttle og et av de beste spillene jeg har prøvd: Grim Fandango. Han var så vidt jeg vet også meg på å lage Monkey Island 1 og 2.

Psychonauts er en blanding av platform og adventure, med en unik visuell stil som kan minne litt om den fra Tim Burtons A Nightmare Before Christmas. Jeg forventer et spill med veldig god historie, solid gameplay og forhåpentligvis masse god humor. Spillet slippes neste år, på Xbox, PC og PS2.

Gamespot Q&A med Tim Schaffer
Les mer om spillet på Gamespot
Trailer



 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Visst faen gleder jeg meg til Psychonauts! Jeg gleder meg faktisk så mye at jeg ikke har lest en dritt om det, og det har jeg tenkt å fortsette med. :D
 
#3
Har lenge sett frem til spillet, men siden det har vært under utvikling så lenge, har jeg sluttet å bry meg.

Spillet ble foresten nylig annosert til ps2.
 
#5
Nei, de har utgiver. Spillet skulle jo egentlig bare komme på Xbox og PC, siden Microsoft skulle gi det ut. Så sa Microsoft opp avtalen, og Majesco tok over. Spillet er ikke ferdig, nei.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#9
Den snurrende spiralen i traileren minner meg så innmari om Day of the Tentacle™. Er dette tilfeldig..?

EDIT: nope, han var visst mannen bak det spillet også! :tommelopp:
Dette kunne jo bli bra om man hadde hatt den store stygge boksen.