Quake 4 (Ingen dato annonsert)

Opprinnelig skrevet av SilentBob+16.09.2004, 12.01-->
<!--QuoteBegin-Elfkin
@16.09.2004, 08.23
Jeg gleder meg som en unge til det spillet. Håper de satser litt mer på multiplayer enn id gjorde med DOOM3.  Har ellers STORE forventninger til spillet.
103268​
er ikke hele poenget med quake multiplayer?
103307​
[/b]
Nei, det ble det i Quake 3. Quake 1 satset i hovedsak på singleplayer, men hadde knall multiplayer så det var på en måte et "uhell".

Opprinnelig skrevet av Xenon@18.09.2004, 13.52
Jeg syns da at grafikken så noe dårlig ut, men så er det jo ikke ferdig heller, men jeg syns at ID burde pusse opp på Doom 3 grafikk-motoren hvis de skal bruke den i det eventuelle Quake 4.
Screenshots fra DOOM3-motoren har aldri gjort motoren retferd. Den er noe helt annet når man sitter og spiller med den enn når man ser screenshots. Det bør du ha lært av DOOM3-spillet :rulleøyne:

Og id Software skrives med liten i og liten d.

For meg er multiplayer ganske uinteressant, men hvis det blir en singleplayeropplevelse på høyde med Quake 1 og 2 (som jo var jæævlig kule i sin tid) så blir nok dette nok en suksess.

Opprinnelig skrevet av bj0nniz@06.09.2005, 14.18
For meg er multiplayer ganske uinteressant, men hvis det blir en singleplayeropplevelse på høyde med Quake 1 og 2 (som jo var jæævlig kule i sin tid) så blir nok dette nok en suksess.
258731​
Uhm <_< Quake 1 mener du hadde en heftig singleplayer opplevelse ? Q2 var litt bedre på den fronten, men fremdeles var det platt og lite engasjerende.
Quake serien har alltid handla om fragfest. Storyen i Quake 1 var syltynn. Eneste som holdt spillet oppe var at multiplayeren var heftig og at spille var i skikkelig 3D. Ingen flere kartong fiender.

Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN+06.09.2005, 14.32-->
<!--QuoteBegin-bj0nniz
@06.09.2005, 14.18
258731​
Uhm <_< Quake 1 mener du hadde en heftig singleplayer opplevelse ? Q2 var litt bedre på den fronten, men fremdeles var det platt og lite engasjerende.
Quake serien har alltid handla om fragfest. Storyen i Quake 1 var syltynn. Eneste som holdt spillet oppe var at multiplayeren var heftig og at spille var i skikkelig 3D. Ingen flere kartong fiender.
258732​
[/b]
Nå har jeg spilt masse TC-modder som har gitt litt mer kjøtt på beinet til storyen i Quake 1, men jeg mener fortsatt det var kul single-player-del i Quake 1. Nehahra er en av de TC-ene som gir en god introduksjon til Quake-storyen. :)

Opprinnelig skrevet av Elfkin+06.09.2005, 15.42-->
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@06.09.2005, 14.32
<!--QuoteBegin-bj0nniz
@06.09.2005, 14.18
258731​

258732​
Nå har jeg spilt masse TC-modder som har gitt litt mer kjøtt på beinet til storyen i Quake 1, men jeg mener fortsatt det var kul single-player-del i Quake 1. Nehahra er en av de TC-ene som gir en god introduksjon til Quake-storyen. :)
258740​
[/b]
Vel, man kan ikke regne med Total Conversions da. De er ikke en del av orginal spillet.