Quake III-spilling

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeppjeppjepp, det må da være flere enn meg som har Quake III enten installert, eller liggende og slenge.
Med på litt god, gammeldags deathmatch i helga? Eller har dere noen andre forslag til DM-spill som kan være artig å fyre opp på en lørdags ettermiddag? Meld ifra.

Det jeg har innstalert på maskinen nå er herpa, men hvis jeg finner det (vet jeg har det på en cd en plass) så er jeg med :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fett fett. :)
Fant også fram Halo istad... kan det være noe?

Halky

Veteran bruker ;)
Skulle gjerne ha fått vært med på litt Halo, synd jeg ikke har det lengerer :( Var digg og spille det sist hehe :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hm. Jau.
I morra (søndag 19.2.), klokka... fem? Eller når det måtte passe for folket? Si ifra.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Oi,oi, jeg var jo selvutnevnt konge i QIII for noen år tilbake. Jeg er med, men frykter at jeg er noe rusten... (Og jeg er ikke ved min egen PC før sent søndag kveld, så da har jeg en unskylding om jeg skulle få juling :p )

Fem, (eller kanskje tilogmed tidligere?) passer bra.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Høres bra ut. :D
Jeg suger selv, så jeg tror nok du har en god sjanse. :)

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Sånn for ordens skyld; Det er versjon 1.32 vi snakker om? (Seneste, skaffes her) Bare så det ikke blir noe tull.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øh... ja, såklart. :)
Tenkte bare å spille ren Q3 uten mods (ingen OSP, for eksempel). Ser ikke helt poenget med tourney-mods når vi bare skal spille for gøy.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ugyldig CD-key, eller? :p

Uansett, tenker jeg setter opp ded-server nå. Hopp innom når dere føler for det, og gi meg tilbakemelding om det ikke fungerer... :p

IP: 80.202.185.212
Passord: spillegal

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Oioioi, det der var sørgelige greier. Man må vel legge seg i hardtrening...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tror nok den selvutnevnte kongen må abdisere, ja. :D

Pyro: Om noen bruker CD-keyen du har, eller den er blitt svartelistet av masterserveren pga. piratbruk, da kommer du ikke online selv om det er en CD-key spillet aksepterer.
Sist jeg sjekket kostet vel Quake III litt mindre enn en pakke cornflakes, så det brekker vel neppe ryggen din å skaffe en gyldig nøkkel.

Jeg også ville være med, har vært borte fra i går til sent i dag. Menmen, ID har ihvertfall deaktivert cd-key sist jeg hørte noe som helst om Q3. Ellers så har spaceworld Q3 for slikk og en ingenting, 3 for 150,- tror jeg det er.