Røverkjøp

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har en eldre utgave av den der, og min spiller funker iallfall ganske så gullgodt enten det er blårei, allsidige digitalplater eller Onkel Jubalon's Special Pirrat Filmen som skal snurres. Støtter "full HD" og alt mulig. Ja, og Samsung pleier å være ganske gode på å gi ut nye firmware-oppdateringer, får stadig nytt stæsj innpå selv om jeg kjøpte spilleren for en munter trall og den begynner å dra på åra.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Rema 1000 har da ført BD-spillere i flere år. Sammen med PlayStation 3-maskiner og scootere, for å nevne noe. Dette er Stange-avdelingen vi snakker om da, aner ikke hvordan det er ellers i landet.

Har ikke sett blurayspillere på Rema, men har sett plenty med PS3er, scootere og snøfresere på sjappene i nærområdet.

Nå begynner det derimot å nærme seg direkte pinlig å være foruten BD-spiller, så tror jeg må slå til snart. Filmene har også begynt å komme på et akseptabelt prisnivå omsider.

Shinra85

Spillegals effort emo
Kjøp en ps3, så har du BlåStråle i samma pakka der du kan få Ratchet and Clank

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Men den tar ikke MKV-formatet og ikke tekst på Onkel Jubalon-filene. Angrer ikke på at jeg skaffet en dedikert BD-spiller i tillegg til PS3-en.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
PS3-en for BD, HTPC for alt annet. Den dedikerte spilleren trenger jo ikke være type BD.

Har en WDTV som spiller av alt jeg kaster på den, ser egentlig ingen grunn til å bruke mye mer penger på en PS3 når jeg bare skal se film uansett.

Terje

mostly harmless
Rage Anarchy Edition til PS3 eller 360 går for 99,50 på platekompaniets nettbutikk fraktfritt, kun i dag. Link

Ikke verdens beste skyter akkurat, men glatt verd en hundrings.