Røverkjøp

Bra deal, gode spel det der.

EDIT.
Har fått dilla på Jewel Keepers: Easter Island, som er eit bejeweled-type spel så klart. Har ein del egne powerups som gjer spelet eget (skjønt, eg har ikkje spelt alle klonene av denne type spel, så kva veit eg..) og kontrollen sitter bra. Bra historie og annen motivasjon enn å slå egen highscore finnes ikkje, men kven bryr seg. Puzzle-fix FTW!

Ellers, Urbanix er ein Gal's Panic-klone med veiarbeid som fokus. Søtt, lettfattelig og veldig gøy.

Collect@store, så slepp eg betale nu. Kjøpt! Ser veldig stilig ut, mangler bra feps på min pestree. Denne skulle fungere med remote play på Vita, skulle den ikkje? Må sjekke..

fakeedit.
Nope.

Shinra85

Spillegals effort emo
Hoppa på det selv. Like greit å bare teste det ut, mener demoen i seg selv var litt "meeh", men har brukt litt tid på denna mulitplayer-trailen.
Får prøve å få Sagosen som FPS-bøddi på detta, da

Shinra85

Spillegals effort emo
Ser ut som lokal co-op, online slakt (desverre)

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
9/10 hos Eurogamer, slakt enkelte andre steder. Kjøpte det på et tilsvarende tilbud, men ikke pakket ut av plasten enda...

Er redd det ikkje blir spilt heller, samme med kz3, som eg droppet til fordel for Wipeout 2048 til Vita som var på tilbud til 249. :D

Sorry, Christer! Har du noko anna moro vi ikkje heller kan spele ilag?

Shinra85

Spillegals effort emo
sagosen skrev:
Er redd det ikkje blir spilt heller, samme med kz3, som eg droppet til fordel for Wipeout 2048 til Vita som var på tilbud til 249. :D
:penga:

Har du noen ønsker? Kan se hva som kan anskaffes fra min side, bare lenge siden jeg har co-opa noe. Har en sånn xbl 1måneds-ting liggende, så kan online noe der også.

Ikke plukka opp Killzone ennå, så vi får se om jeg gjør det i de hele tatt. Vi får se, nå som du har revet ut hjertet mitt og latt meg ligge her blødende og gråtende

Hurr durr. BLOD!!!!11one

Men sånn på årntli, har Red Dead Redemption om du vil skyte cowboyer med meg ein dag. Evt Doom på kjeksboks. Har også ein døgnkode på xboxonline du kan få av meg om det skulle passe.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hei hei, mekk en tråd sånn at flere kan være med på moroa'a.

Shinra85

Spillegals effort emo
Folk bør absolutt huke tak i Catherine til den prisen. Fortsatt et av de beste spillene i nyere tid (i mine øyne)

Noen andre her som står på CDON sin epostliste? De er lei av at ingen gidder laste ned spill hos dem pga. Steam så de gir bort diverse Ubisoft-shizzle med en kode i eposten. Foruten no skikkelig ræl kan man velge i Beyond Good & Evil, IL Sturmovik, Rainbow Six Vegas 2 eller siste Prince of Persia. Må vel nesten teste dette for PoP.