Ikke noe spillrøverkjøp, men Lonely Planet sin online bokhandel har julisalg med 30% avslag på alle titler, og siden bøker ikke må fortolles er det bare å kjøpe reiseguider, reiseparlører osv til den store gullmedalje. Det gjelder også ebøker.
Vil bare påpeke at jeg har en eldre utgave av sånn fightpad (nærmere bestemt en med C.Viper-motiv, utgitt i forbindelse med Street Fighter IV), og den fungerer ganske så utmerket til både slåssespill og retrogreier som er ment å spilles med d-pad.
Endelig! Har lenge sett etter et fri bruk-abb med Telenor-dekning som kan matche Chess On Flex på pris, så dette var himmelsendt. Dobbelt så mye mms, sms og ringeminutter blir det også, til samme prisen. Bestillte akkurat, får sim-kortet om noen dager.
Venter til den nye iphonen kommer før jeg slår til med nytt abbonement. Regner med Onecall har ett eller annet på lur til den tid som blir billigere enn alt annet.
Modern har bedt meg coppe no casual-dill for henne så jeg titta litt rundt og selvom Steam sitt sommersalg er over driver Gamersgate fortsatt på. Nye deals hver dag og masse fine priser.