Røverkjøp

I dag starta MS noe som ligner på et Steam-salg av On Demand spill til 360. Bioshock og The Darkness kan coppes for 30 spenn mens Call of Juarez og noen andre går for 17,50. Dette skal holde på med nye spiller fram til mandag. Hurra for MS? :ehm:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Amerikanerne får seff El Shaddai til 3 dollar men for all del !! Blir sikkert å coppe noe ræl iløpet av uka. Ser Dirt 2 er lovlig billig, det er bare å hoppe på for Tøff Brum Brum.
 
El Shadar er såklart billig i England og Oz også. Eneste jeg hadde lyst på. :ras:
Drit 2 skal coppes til PC en gang siden det har TrackIR.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Nye spill hver dag, som hentes fra denne lista:

  • Batman Arkham Asylum
  • Batman Arkham city
  • Borderlands
  • Borderlands 2
  • Call of Duty 2
  • Call of Duty 3
  • Call of Duty 4: Modern Warfare
  • Call of Duty: World at War
  • Call of Duty: Black Ops
  • Call of Duty: Black Ops 2
  • Call of Duty: Modern Warfare 2
  • Call of Duty: Modern Warfare 3
  • Dead Island
  • Dishonored
  • Fable III
  • Fallout 3
  • Fallout 3 New Vegas
  • Left for Dead 2
  • Max Payne 3
  • Metal Gear Solid HD
  • Metal Gear Solid Peacewalker
  • Mortal Kombat
  • Mortal Kombat vs. DCU
  • Orange Box
  • Portal 2
  • Resident Evil: Operation Raccoon City
  • Resident Evil: Code Veronica
  • Resident Evil 4
  • Resident Evil 5
  • Resident Evil 6
  • Red Dead Redemption
  • Sid Meier’s Civilization Revolution
  • Street Fighter IV
  • Street Fighter X Tekken
  • Super Streetfighter IV Arcade Edition
  • Tekken 6
  • Tekken Tag Tournament 2
  • The King of Fighters XIII
Plukka opp Call of Juarez og The Darkness til en 50-lapp totalt. Grei skuring det. Vurderer også Racoon City, Metal Gear Solid HD-portene og Dead Island, litt avhengig av pris.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Er det dagstilbud, eller er det sånn at de legger ut et par spill om dagen og ting blir liggende ute til kampanjen er over? For jeg vurderer et par av de, ja
 
D

Deleted member 91

Gjest
Resident Evil i dag: Code Veronica til 29,- spenn, Resi 4 og 5 til 59,- hver, og Resi 6 til 99,-. Hadde jeg hatt penger hadde jeg coppa fireren i hvert fall, kanskje tilogmed Code Veronica siden jeg ikke har spilt det på år og dag.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Hør, hør
 
D

Doctor Downs

Gjest
Nei, vent. 20GB hadde jeg visst. Plass til ihvertfall ett spill om gangen, så blir nok Portal 2 og Red Dead Redemtion på meg. De har ikke vært enda håper jeg?

Ser det er visst Call of Dooby i dag, så vurderte Modern Warfare-serien, men til £12 per stykk tror jeg ikke jeg gidder. Likte ikke eneren/COD4 noe spesielt da det kom ut.

Shinra: Dagstilbud.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Hm, Sleepy Dogs, then. Når det står "Game of the Month - Get Sleeping Dogs at no extra cost with PS+" betyr det at jeg kan laste det ned gratis og spille det men at jeg mister det når PS+ utløper?
 
D

Doctor Downs

Gjest
Men starter ikke 30-dagers trialen fra du bruker koden og "kjøper" det? Eller er du medlem fra før av?

Laster ned Portal 2 og Red Dead redemption til 360 til £8.99 per stykk og Rainbow Six Vegas til £2.69.