Røverkjøp

Problemet er, nærmeste EBgames er i Ålesund, jeg bor 2 timer med bil vekk. Og jeg reiser ellers aldri til Ålesund. Så å dra ned dit, for å så finne ut at jeg ikke får byttet inn vil være bortkastet tid og ikke minst penger. Jeg sitter nå på 7 spill, alle gamle spill siden jeg ikke har kjøpt nye Xbox på år. Bah, dritt, jeg som endelig trodde jeg skulle få skaffet meg en 360. >.<

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Post en liste over de 7 spilla, så skal jeg sjekke jeg :)

RalliSport Challange
The Elder Scrolls III: Morrowind
Dead of Alive 3
Tom Clancy's Splinter Cell [Classics]
Rainbow Six 3
Tony Hawk's Underground
Unreal Championship

Jeg har også den bundelen med Sega GT 2002 og Jet Set Radio Future, med "hjemmelaget" kover, men jeg reknet med at det ikke ville bli godtatt. Takk, forresten. :>

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Er sjuk nå, så jobber ikke før om et par dager, men gir tilbakemelding så fort jeg kan! :)

Ok! Men hadde du giddet å sjekket opp spillene til en kompis av meg også? Tenkte vi skulle ta turen sammen, om han får byttet sine spill.

Oddworld: Abes Oddysey
Bloodrayne
Project gotham racing
MGS 2: Substance
Need for speed: Most Wanted

R

roy_nor

Gjest
Spiderman selger GoW til 399,-.

Som slo meg som et godt tilbud i og med at jeg betalte 599,- for det på EBgames på lørdag.. :svette:

Playx.no har We <3 Katamari til 200 kr nå... 69 i frakt riktignok, men blir billigere enn de fleste steder. Endelig får også jeg se hva som er så stort med denne serien.

Jeg gir fra meg en Play-Asia kupong på 5$ avslag på varer over 50$. Den må brukes innen 14. Januar.

Den første som sender meg en PM får den.

D

Doctor Downs

Gjest
Som mange sikkert vet er det 2 for 1 (1=£11.99) for James Bond Ultimate Editions på Play.com for tida. Altså i underkant av 1500 for alle 20. Jeg prøvde å bestille, men fikk beskjed om at de bare leveres innafor tah UK, så jeg lot være å sende bestillinga. Står klart i infodesken deres at de sender alt utenom "electronics and gadgets" til alle landa på lista si (hvilken inkluderer Norge), så det går sikkert an å snakke seg til noe. Du må bare komme i kontakt med dem på en eller annen måte, noe jeg ikke har klart (regner med at å ringe er like dødfødt som en heroinunge).

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Play.com leverer bare til UK om du har valutaen på pund. Vri den om til euro, så blir det nok bedre, med mindre det står spesifikt på produktet at den bare leveres innen UK.

D

Doctor Downs

Gjest
Oj, danke. Da var det i orden. Hver bidige James Bond Ultimate Edition DVD er nå bestillt for den nette sum av 1400 riksdaler. Da var det plutselig et nesten tusen kroners hopp til billigste koffert (med alle i altså). Største orderen jeg noen gang har plassert med Play eller noen annen nettbutikk, tror jeg.

Ok. Men tatt i betraktning så får du mer for pengene for Creative Zen Vision:M enn for andre harddisk baserte mp3 spillere. Sjekka litt rundt og det er 3000 kr for en 30 gb hos de andre produsentene.

D

Doctor Downs

Gjest
Da tror jeg du gav mye. For jeg gav 3000 for 60gig, noe som ikke skal koste mer enn 3200 eller noe i Norge hvis du leter fem min. Ville nok ikke betalt mer enn 2200 for 30gig, nei.

aiit, men det var i juli(06) da ;)

Oblivion(PC og xbox360) koster kun 159,- på gamezone.no