Røverkjøp

Jeg er mer redd for å bli svindla enn å bli busta av Steam, men der har du meg.
 
Du betaler med PayPal. Får du ikke hva du har blitt lovet så åpner du en "dispute" sak hos PayPal.
Så det kan egentlig ikke bli tryggere enn det.
 
Joa, men de disputesakene tar nokså lang tid, og så må du eposte att og fram og bruke en god del energi og krefter på å få tilbake de 118 kronene dine. På et tidspunkt er det ikke lenger verdt tidsinvesteringa mi. Da bruker jeg heller femti spenn ekstra på noe som potensielt ikke skjærer seg.
 
Siste DLCen til Sainty Row IV er gratis på Steam fram til sju i kveld eller så. Det er da den som heter GATV av helt uforståelige grunner. Får med no klær, en mitraljøse og en minigun som skyter kniver.
 
Joda, men før eller siden vil man spille det på nytt pga. DLC og sånn og da er det jo greit å ikke ha betalt fire Euro eller hva det koster. :p
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
I så fall må man få de til å skrive kun varens pris på pakken, for jeg opplever at posten/tollen/hvem-enn-som-har-med-det-å-gjøre gir fullstendig faen i hva som er vare og hva som er porto.
 
Fifa 14 for Android (og iOS) gratis.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Koppa just Street Fighter X Tekken og Dark Souls på steam-salg. (9€-ish og 7€-ish)
Har DS på PS3, men det er et spill jeg aldri kom meg ordentlig inn i fordi jeg måtte sitte i stua, så jeg skal prøve å investere noen timer i det på PC isteden.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Mafia II er overraskende bra sandbox-spill, og tar seg veldig godt ut på PC. Seriøst oversett spill. Test det!
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
PS3-versjonen var ganske crap. Kunne ikke flagre med frakken engang.
Det er Stim kåmbatibelt?