Røverkjøp

hmm .. tja .... vet ikke helt om dette er et ok tilbud eller ikke .. anyway .. til alle som har altibox og tenker på å kjøpe xbox series s og har 500mb linje.. https://www.altibox.no/privat/gaming/xbox-all-access/ .. sansynligvis er det billigere å bare kjøpe en xbox series s, kjøpe xbox live kode på ebay og tja .. holde seg til 500mb linja da oppgradering fra 500mb til 1gb egentlig ikke er merkbar dersom man ikke er i en stor familie eller om man er avhening av å se på 4k filmer med atmos lyd på 100gb ++ og hater å vente de ekstra minutta ..
 
Julesalget er i gang på Steam og jeg plukket med meg Elite Dangerous for 40kr, Inside 40kr tror jeg og TABS (totally accurate battle simulator) for 65kr. Stort sett hele ønskelisten har mellom 60-80% avslag.
 
Operaen i Oslo har gjenåpningfest og har halv pris frem til påske. Jeg hadde egentlig kjøpt billetter til Orfeus som julegave til meg og kona, men den ble dessverre kansellert. Gikk for Jenufa denne gang.
 
Itch.io med enda en bundle og denne gangen går penga til Ukraina. Minimum 10 dollars og du får ca. 1000 spill. Er såklart stort sett bare drit denne gangen også, men allikevel flere kjente spill enn da de kjørte kampanje for Palestina. Vel verdt det og en god sak.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hidden Folks er med. 10 dollar i valuta for penga bare der.
 
Se hva du har stelt igang nå Zorg! :argh:

Greetings, honorable readers, today I would like to talk about a very sad and relevant object, like import substitution. Alas, now the auto industry is in big trouble, since many foreign companies left the fair above, we hoped to help our fellow countrymen, and created similar products for what Yukos calls henkel.

Get to the heart of the matter with the range you're in power for in our realm of limitless boutique possibilities

We will deliver to any region of Russia
 
1653936452044.png


122kr for 3 mnder er halvgreit, men husk at man må logge inn på xbox.com med tyrkisk vpn for å registrere koden. Deretter trenger man ikke tyrkisk vpn mer.. fordi koden gjelder kun tyrkia..

og man kan betale med paypal ..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen