Røverkjøp

Lodin

Der Waaaah
Prey er det vel ikke så mange som har gått å sikla på, men det går altså for fem dollar denne helga på Steam. Vel verdt det hvis man kjeder seg og vil ha litt dum FPS noen timer.

D

Deleted member 91

Gjest
Vet ikke om det er noen som har fått det med seg, men Prey selges altså til fem dollar på Steam denne helgen. Kanskje noe å vurdere hvis du har lyst på et helt kurant skytespill.

Aner jeg en dose ironi her ? :p

Spillet ble kjøpt, installert og testet ut i 10min i multiplayer. Det var ikke middelmådig engang.
Og av de 20+ serverene som lå på lista fantes det vel totalt 6-7 spillere online. Så vet dere det.

Prey selges denne helgen..... nei, køddet.

PlayStation 3 (40 GB, ja) selges denne helgen for 2995,-Komplett.
CDON selger for øvrig noen 60 GB-utgaver for tiden for drøyt 5000 kroner, for de som skulle ha veldig lyst på den.

D

Deleted member 91

Gjest
For de av oss med Playstation 3 har Platekompaniet nå noen Bluray-filmer til 159,- stykket i forbindelse med en av disse forferdelige-ordspill-kampanjene deres. Plukket selv opp Blade Runner og The Departed, men jeg så også Corpse Bride og 300 der.

Novastrum

Feminist-elitist
Er det Blade Runner Final Cut-versjonen?

Kilik

Lokal moderator
Play.com har kuttet prisene ytterligere. Som vanlig inkludert frakt og hele pakka...

SPILL:
Final Fantasy XII: Revenant Wings (DS): 102 kr
Gears of War (PC/X360): 184 kr
GRAW (X360): 102 kr
Okami (PS2): 132 kr
Geometry Wars: Galaxies (Wii): 153 kr
Excite Truck (Wii): 184 kr
Buzz! Buzzers: 4 Pack (PS2): 132 kr
Unreal Tournament III (PC): 153 kr
World In Conflict (PC): 153 kr
Tomb Raider Anniversary (X360): 153 kr
PGR4 (X360): 184 kr
Final Fantasy (PSP): 132 kr
Final Fantasy II (PSP): 132 kr
Final Fantasy Tactics (PSP): 132 kr
Worms: Open Warfare 2 (PSP): 132 kr
Silent Hill: Origins (PSP): 184 kr

MUSIKK:
The Smiths - Queen Is Dead: 40 kr
Blur - Best Of Blur: 30 kr
Captain Beefheart & His Magic Band - Safe As Milk: 30 kr
Stone Roses - Stone Roses: 30 kr

D

Deleted member 91

Gjest
Hmm, de har også Gran Turismo 5: Prologue til atten pund, dvs hundreogåtti-noe. Temporarily out of stock, men alikevel fristende alikevel. Sparer vel minst 150 kroner på det.

CyberK

Finner ikke på noe.
Worms Open Warfare 2 er nå bestilt for den latterlig lave sum av 131kr. Anmeldelsene har vært meget positive (Gamespy kalte det "kanskje det beste Worms noensinne"), og etter å ha prøvd demoen kan jeg si meg langt på vei enig. Vil anbefale andre Worms-veteraner å benytte seg av denne sjansen.

Kilik

Lokal moderator
Sony Ericsson K850i til 198 kroner med Tele 2 Hero-abonnement (119 kr/mnd). Totalpris blir da 1626 kroner hvis man beholder samme nummer, nesten halv pris sammenlignet med å kjøpe den kontant.

Kilik

Lokal moderator
1 pund = 9,97 kroner :totomleropp:
Får håpe det holder seg der så det blir £19.99-handling på Play. Dollaren er ikke verst den heller. 5,06 kroner i skrivende stund.

Ellers var jeg innom Free Record Shop i Trondheim i dag (den på Trondheim Torg) og fikk skaffet meg Blur - Live at the Budokan (Japan-only album) og Starcraft (riktignok uten manual og greier) til 10 kroner stykket...

Kilik

Lokal moderator
De har blitt kjøpt opp av EB Games og skal nok kvitte seg med en del gamle varer.