Røverkjøp

Oblivion kan jeg fremdeles sette meg ned med og spille 30 timer på ei uke. Joy of the game kaller vi det. Hour of Victory gir bare magesmerter.

Samlere samler vel først og fremst på noe som er verdt å samle på. Disse to spillene er ikke noe å samle på. Vil påstå at jeg er samler selv, men i det minste gidder jeg verken skaffe meg eller beholde spill som er direkte ræva. Så lenge det finnes bra spill å fylle hylleplassen med, så er de dårlige bare overprisa bordben-støtter.

Du skal få samle på hva du vil, selv om å samle på spill ikke akkurat lønner seg. Tvert i mot. Jeg foretrekker å selge unna det jeg ikke spiller for å så kjøpe nye spill for pengene.

At du velger å bruke tid på Hour of Victory sier kanskje mer om deg enn du tror. Jeg sliter med å sjonglere mellom GTA IV, Skate, COD4 og Guitar Hero 3 samt Mass Effect og Gears of War, og du bruker tid på det. Skjønner det ikke, men det er da min mening. :p
Jeg kommer ikke til å legge ett halvt minutt i Hour of Victory, min venn. Selv spiller jeg Half Life 2: Episode 2 (PS3), GTA IV (360), Mass Effect (360) for andre gang og Final Fantasy VII: Crisis Core (PSP) for øyeblikket - så jeg vet hva som er verdt å spille og ikke spille ^^

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Konklusjon: Mer penger enn vett, altså. Neste emne!

Halky

Veteran bruker ;)
Huff det skuffet meg at Hour of Victory ble så dårlig som det ble. Trodde det skulle bli ett artig spill men neida. Også var det jo så kort :(

D

Doctor Downs

Gjest
Huff det skuffet meg at Hour of Victory ble så dårlig som det ble. Trodde det skulle bli ett artig spill men neida. Også var det jo så kort :(
Du hadde vært lykkelig hvis alle utviklere bare lagde krigsspill også, da. Hour of Victory var vel ikke akkurat tiårets skuffelse, samma hvor dårlig det var.

Halky

Veteran bruker ;)
Altså tiårets skuffelse var det nok ikke, men etter at jeg leste om spillet for første gang så virket det som det skulle bli ett bra og stilig spill. Men dette spillet skuffet stort, det var jo bare rettfrem spill uten noen andre muligheter for valg av ting og tang. Grafikken i spillet var ikke den beste heller, men da kan vel helder skyldes at PC utgaven var en direkte kopi av Xbox utgaven av det.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Men tilbudsvarer basert på lagerbeholdning og -rydding kan være individuelt per butikk.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis flere enn meg her liker å kauke inn i billige plastmikker og eier en PS3 så kan jeg jo tipse om at SingStar Vol. 2 går for under tohundrelappen på Play.com. Halv pris av hva plata koster på Elkjøp. Dette er da uten mikker, så klart.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Er man litt rutinert har man selvfølgelig mikker fra før.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke sant, bare la det til sånn i fall noen fikk fikse ideer.

Siren Blood Curse spillet koster 249,- på psn.
Noen som har prøvd det? er det bra?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er vel bare første episode, eller hur? Og det er en demo ute, så det er bare å laste ned og kose seg.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hehe, fært; jeg kjøpte 60GB på eBay før i år og jeg ble ikke svindlet med murstein.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
PlayX selger PS3-utgaven av GTAIV for 299,-. Gadd ikke å logge inn for å sjekke portoen, så vet ikke om de legger på 89 spenn eller noe for frakt. De har endel gode priser på andre spill også og "Blu-ray til DVD-pris", med ned mot 149,- per BD.

Er vel bare første episode, eller hur? Og det er en demo ute, så det er bare å laste ned og kose seg.
Det er hele spillet og 4 paker med 3 episoder i vær, så alt kom ut samme dag:p
Og lastet ned demoen for lenge siden