Røverkjøp

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Men de har høyere priser på spillene, og må antageligvis betale mer enn PK må for å få kjøpt dem inn. Når/hvis PK går inn for å bli størst på spill (og jeg ser de er igang ved bl.a. å flytte spillavdelinga nærmere kassa i min lokale PK), kommer de før eller siden til å presse prisene ned så mye at EB Games må betale mer for å få kjøpt inn spillene enn PK tar i utpris. Det var sånn de ødela markedet for musikk- og filmfaghandler, i hvert fall. FRS var vel knapt en musikkfaghandel, men resultatet ble det samme. Når PK blir store nok er det ikke lenger plass til andre.
 


Ikke prøvd sjøl, tenkte jeg skulle vurdere hele Rockstarpakka ettersom å modde GTA:SA eier. Så jeg aner ikke. Google etter lignende tilfeller?
Hmm, får ikke samme prisen som deg (koster $4.99 pr stk i min butikk), men det går å kjøpe det hvis man skifter land til USA, velger seg en favorittstat og slenger på et ekstra tall på postnummeret. Aner ikke hva som skjer hvis de finner det ut, men verstefall er vel at de blokkerer spillene mine til hele 55 kroner og jeg må ty til pirater.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det som skjer er at du ikke får betalt fordi Visa-kortet ditt ikke er registrert i USA.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Åh, steike. Kjekt å vite. Bare antok at de sperra for norsk Visa siden de fleste amerikanske sjapper gjør det.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Den på østbanehallen er Game. Den eneste som er igjen i Oslo, såvidt jeg vet, er den nederst i Karl Johan
Den nederst i Karl Johan har blitt GameStop (og grønnjævlig stygg), men de hadde CD-tilbud, bl.a. nye Nick Cave, nye Kaizers, Kaada Patton og noen til for 5 for 200.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Peggle til $5 på steam denne helgen, til den prisen er det nesten kriminelt å ikke kjøpe et av de beste casualspilla som finnes. Minner om at oppfølgeren Peggle Nights slippes på Steam neste onsdag eller torsdag.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Peggle er narkotika i spillform.
 
Dærken. Fant ikkje den oransje burken til godpris på leik dot kom. Derimot har dei Army Of Two til hundreogfemtilappen, Tombraider Legend til tolvtierlappen etc etc.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Ditto for meg. Selv om jeg er enig med Klaymen i at de nok kommer til å fikse på det ob forhåpentligvis gi oss noe knall. Ellers kan man vel bare avbestille? (Ikke at jeg ikke har lyst på den uansett.)

93% rabatt er bittelitt drøyt, selv for Play.com. :ler:
 

epp

firm and correct
Det er dette jeg mener med at bare ting er billig nok så kaster folk seg over det uansett hvor dritt det måtte være...