Røverkjøp

Mhm. Cocky, skal vi ringe og forhåndsbestille hvert vårt eksemplar? ^^

Nei, seriøst, hvis det er sant, da.. hmm, må nesten ringe dem.
 
SITAT(Agahnim @ 07.11.06, 22.01) 33141
Hvis du skal få til det må du sikkert være kjapt ute. Elkjip har en tendens til å reklamere med billige priser for støff de tar inn i skikkelig små mengder, eller ikke tar inn i det hele tatt.
[/b]

Quoted for truth.
 
SITAT(Revan @ 07.11.06, 21.58) 33135
Dere.. jeg kan stikke til Elkjøp i Stavanger på fredag og få CoD3 til 399,-? Tviler jeg sterkt på, trenger bevis.
[/b]
Kommer CoD3 nå til fredag?
 
ja sherlock

skal innom EBgames i sandnes imorgen å se om det ligger i hyllene alerede..
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jepp. Er i tillegg et lite protip å stikke innom din spillsjappe av choice imorra, ettersom de ofte får inn spill på torsdager.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg er sikkert ikke den eneste som ble skuffa da jeg kobla min PS2 opp mot en HD-skjerm. Det var som å spille med et lag støv over bildet. Ikke slik FFXII var ment til å spilles, altså. Så jeg gikk til anskaffelse av en PS2 komponent-kabel, og da ble det vei i vellinga! Anbefales til alle med PS2 og HD-skjerm.

Billigste jeg fant på nett (unntatt nettauksjoner) var på Xunlock, de tar kr 99 for herligheten, 121 inkludert frakt. Du får en e-post med bankkontonummeret deres, og så når de har registrert betalinga blir varen sendt. *Merk, det er uten innpakninga, men såvidt jeg har merket er det en offisiell kabel, og den funker som snus.
 
Det er fraktfritt på cdon.com i helt til mandags kveld
 
Perfect Dark Zero (X360) kr. 99,- hos DVDstrax (frakt kommer i tillegg).

Oppdatering 2.12.: Spillet lå i postkassa i dag. Var faktisk den flotte 'Limited Collector's Edition'.
 
Posten selger en del PS2 spill til 70% avslag. Fikk plukket med meg Mark of Kri til 39,- og Gift til 60,-

Har hørt en del bra om Mark of Kri, mens Gift tror jeg bare er helt ræva og kjøpte det kun pågrunn av...jeg vet ikke.
 
R

roy_nor

Gjest
SITAT(Psylopat @ 29.11.06, 20.30) 38099
Har hørt en del bra om Mark of Kri, mens Gift tror jeg bare er helt ræva og kjøpte det kun pågrunn av...jeg vet ikke.
[/b]
I'm so very proud of you!

Og det er ikke bare spill som er på 70% avslag, en del DVD står ihvertfall igjen på mitt lokale postkontor =)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mark of Kri var iallfall et godt kjøp til den prisen, der har du mye moro i vente. :)
 
Så selger Expert en del PS2, og PC spill (var et par X-box spill og), til 49,- og 199,-. Shadow of the Colossus og We Love Katamari lå under 199,-

Så da er det ikke så lett å prioritere hva jeg skal spille. We Love Katamari, Shadow of the Colossus eller The Mark of Kri? Har i tillegg noen tv-serier jeg ser på og rundt fem animeserier. Dagene er bare for korte.
 
SITAT(Psylopat @ 30.11.06, 15.28) 38231
Så selger Expert en del PS2, og PC spill (var et par X-box spill og), til 49,- og 199,-. Shadow of the Colossus og We Love Katamari lå under 199,-

Så da er det ikke så lett å prioritere hva jeg skal spille. We Love Katamari, Shadow of the Colossus eller The Mark of Kri? Har i tillegg noen tv-serier jeg ser på og rundt fem animeserier. Dagene er bare for korte.
[/b]
Alle Expert? Eller den ene Expertbutikken der du bor som ingen av oss vet hvor er?
 
Begge Expert butikkene i Tromsø har det nå i allefall, så jeg regner med at de andre og har det. Det er derimot mulig at spill sortimentet varierer fra butikk til butikk.