Røverkjøp

hmm ja ser det, den har stege litt opp. den var på 9,998,- igår :grr:

For å si det enkelt. Om du har i det hele tatt LITT krav til bilde så trenger du å kaste ut litt mer enn firesifrede tall. Og husk at du alltid bør ha faktisk sett fjernsynet i aksjon på noe annet enn veggen på Elkjøp. De NRK signalene de prøver å vise frem fjernsynet med er ikke nok. Be om å bruke en kilde som gir ut HD signaler hvis det er det som er ditt primære bruksområde. Om det er DVDer så spør om å få se DVDer. Om de ikke vil la deg teste noe annet så vær litt vrien, evt. gå til en forretning som lar deg gjøre det. Når det kommer til tv vil jeg lett si Kvalitet > Pris

mener du en LCD eller merke LG ?

Trench_Rat

Sommerbildene våre
spaceworld (moar lieke steal-world) kjører en 2 for 3 kampanje på utvalgte PC spill, en del klasikkere du kan plukke opp for en billig penge

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
DVD-er til 49,- inkl. porto på PlayX.no. Litt av hvert.

Platekompaniet.no har '3 for prisen av 2'-kampanje på CD, DVD samt PC og PS2-spill. 3 varer for 159,- Blant godbitene kan kremspillene Psychonauts og Fahrenheit nevnes.

Takk! Trodde platekompaniet som bare skulle ha 199 for Psychonauts var billig, jeg. Nå fikk jeg det enda billigere, men fik med Farenheit og Saw på kjøpet.

Var på Expert i Trondheim, der plukket jeg med meg Ninety nine nights til 249,- til Xbox360. Det var flere spill der til samme prisen også. Et hakk opp lengre i hyllen så var akkurat de samme spillene til 500-600,- Det er ikke snakk om noe best seller eller noe heller.

En kompis følte ikke for å betale 599 for R6:V så han bytta bare prislapp med noe til 499. I kassen forandra de bare prisen i systemet til prislappen han satt på. TYVERI! men det funka.

Åssen i helvete klarte han det?

Forresten, jeg har RS: V til Xbox 360 til deg. Special offer only for you, 350 kroner. What'yasay?

D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Revan @ 18.03.07, 20.07) 57232
Åssen i helvete klarte han det?
[/b]
Etter hva jeg har hørt, så bytta han bare prislapp med noe til 499. I kassa forandra de bare prisen i systemet til prislappen han satt på! :eek:

Herregud, tenk deg om. Hvordan? Bytta prislapp? Tok en lapp fra et annet spill hvor det stod 499,-? Eller stjal en merkelapppsitol? :p

D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(NinjaSverre @ 18.03.07, 19.38) 57226
En kompis følte ikke for å betale 599 for R6:V så han bytta bare prislapp med noe til 499. I kassen forandra de bare prisen i systemet til prislappen han satt på. TYVERI! men det funka.
[/b]
Prøver du å være en idiot, eller skjer det bare naturlig?

Edit for clarity:

med noe til 499

med noe til 499

med noe til 499

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Det der er jo gammelt nytt. Hvem har ikke pillet av en prislapp det står noe i retning 99/199 spenn på og klistret den på et cover til et spill som koster noe i retning av 499?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mhm.

*Bipp*
"Det blir 499 takk."
"Det står 249 på prislappen."
"Mumle mumle mkay 249 takk."
Ka-ching!