Røverkjøp

Heheh. Tydelig at de sliter litt med prisbombe-systemet sitt nå, for tidligere i dag så jeg at de solgte den nye Korn-plata til 149,- som en del av dette prisbombetilbudet, hvor det stod at plata opprinnelig kostet 509,-. :p Veiledende pris for den er vel 149-169 kr.
 
Føler ikke jeg trenger å lage en helt ny tråd av dette spørsmålet, så jeg spør likegodt her.

Er det noen som vet om en butikk/nettbutikk som selger bare Guitar Hero II guitaren til Xbox 360 til en ok pris? Trenger ikke å være noe superbilbud, men norsk butikk med grei frakt hadde vært greit.

Jeg handler så lite i norske nettbutikker at jeg ikke helt vet hvor jeg skal lete.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg så også noen som kjøpte en gitar på EB Games for noen uker siden til 450,-, så jeg tror nok du må ut med noe deromkring uavhengig av hvor du handler.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Glimrende. Betalte 499,- pluss porto fra Zailor.no (men får det i beste fall to dager før releasedatoen). <_<
 
Var ikke disse ganske umulige å skaffe, og isåfall en del dyrere enn dette? Uansett har spaceworld trondheim tre Halo 3 legendary edition inne.

edit: til 999
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hvis det er interessant (henviser til siste post), har EB Games (ihvertfal Byporten og Aker Brygge) nok av Halo 3, i alle utgaver.
 
Ikke rart det, med tanke på kvaliteten på Legendary og Limited Edition. Det må være flaut for MS å høre alle klagene på kvaliteten, tenker mest på holdesystemet i Limited Edition-eska. Discen er løs i det fleste utgaver, og lokket på min versjon er løs og virker som plastikk. :p
 
Ja tipper det er dritflaut! Bill Gates sitter og rødmer på kontoret sitt mens han stammer frem unnskyldninger til cocky nerder på diverse nettforum.