Røverkjøp

Stort sett alle er 129, eller mindre. Ikke bare Action som du linket til. :p

Edit: Takk for det, forresten. Kjøpte nettopp Futurama, sesong 1-4 (de hadde ikke 5? Eller var det bare 4? Hvordan var dette igjen? :p) og Entourage sesong 1. Dette ble ca 600 kr til sammen, så det er jo et rimelig bra kjøp.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Litt må dere finne ut selv også. :p Fant ikke en link til en side med oversikt over alt som var på tilbud.
 
D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Karl @ 12.10.07, 12.53) 85235
Stort sett alle er 129, eller mindre. Ikke bare Action som du linket til. :p

Edit: Takk for det, forresten. Kjøpte nettopp Futurama, sesong 1-4 (de hadde ikke 5? Eller var det bare 4? Hvordan var dette igjen? :p) og Entourage sesong 1. Dette ble ca 600 kr til sammen, så det er jo et rimelig bra kjøp.
[/b]
Det finnes fire sesonger på DVD, men siden serien ble delt opp i fem sesonger på TV i statene (og folk da lastet ned ses 1-5) har det spredt seg et rykte om en femte sesong, men den finnes altså ikke.
 
Elkjøp, Sandvika har rimelig fete priser nå (sjekk den nye kundeavisen, ikke bare spill som er billig!)

Tilbudene gjelder fra 17. - 20. oktober!

PS3 m/Resistance Fall of Man, Motorstorm og 2 kontroller - 4995,- (100 stk)
NBA08 (PS3) - 99,- (100 stk)
Def Jam Icon (PS3) - 99,- (100 stk)

Nintendo Wii - 1795,- (100 stk)
Red Steel (Wii) - 79,- (50 stk)
Rayman Raving Rabbids - 79,- (50 stk)

Hvit Nintendo DS Lite - 795,- (100 stk)
Fifa 07 (DS) - 49,- (100 stk)
Spiderman 3 (DS) - 99,- (100 stk)

Om noen holder til i nærheten og ikke skal ha følgende selv (er max. 1 pr. kunde), ville jeg satt VELDIG pris på om noen ville kjøpt følgende for meg :v:

Red Steel
Rayman Raving Rabbids
 
For de som ikke vet det, så er det altså åpning av ny Sandvika Storsenter i dag, så dørene åpnes etter hva jeg forstår klokka tolv. Førstemann til mølla konseptet gjelder, så vær tidlig ute hvis dere vil benytte dere av tilbudene.
Håper jeg får tatt meg en tur selv.

Redigert: Den offisielle åpningen er klokka tolv, men dørene ble visst åpnet klokka syv eller noe.
 
CDON har noe outlet salg på film og spill, filmer fra 9,- og spill fra 29,- er ikke bare skikkelig gamle spill og filmer, finner noe nytt der også :) Ble 2 spill til 360n og 3 filmer her for 240,- inkl. frakt. :)
 
På platekompaniet får man en Peter Jackson boks med alle filmene han lagde før Ringenes Herre til kun 99kr!
dvs mindre enn 25kr per film + et dokumentar om Bad Taste på kjøpet.

Det kaller jeg røverkjøp!